Half Jaar

Photo of Jouke van der Weij

Jouke van der Weij 14-04-2012 10:16
Afgelopen 12 April waren we precies een half jaar bestuur. Toch wel gek eigenlijk hoe snel de tijd gaat. Inmiddels heeft iedereen per persoon[als het goed is] 26 keer broodjes gehaald, 26 keer vergaderd, Minstens 100 uur de kamer open gehouden, Minstens 25 keer zijn pak aan gehad, en 4404 bestuursuren achter de rug. Gelukkig hebben we nog ongeveer precies hetzelfde voor de boeg.

Als ik terug kijk op het afgelopen half jaar dan kan ik zeggen dat ik tevreden ben met wat we tot nu toe hebben bereikt. We hebben het boekjaar veranderd, Certificaat van actief zijn is inmiddels in omloop[Één van onze leden heeft haar CvA al mogen ontvangen] en we zijn het eerste ledenweekend aan het organiseren.

Toch is de tijd gekomen dat we nu op zoek moeten naar een kandidaatsbestuur. We hebben al de nodige geïnteresseerden en je voelt daardoor het einde toch wel naderen. Dat gevoel wordt ook nog eens versterkt als je gaat bedenken dat we nog één periode, een vakantie en daarna nog een halve periode hebben.

Als ik denk aan alle constitutieborrels die we nog mogen bezoeken, de grote Lala, aankomend ledenweekend, de goede ideeën de we willen bewerkstelligen en het overdrachtsweekend, dan heb ik er nog heel veel zin in. Ik denk dat ik wel namens ons allen kan zeggen dat we met gemengde gevoelens naar het einde kijken. Je kijkt uit naar het moment dat je weer even je normale leven kunt oppakken, maar er zijn zoveel dingen die we moeten missen.

Ik loop wel een beetje vooruit in de zaken, aangezien we nog de helft van onze tijd te gaan hebben, maar het feit dat je zo snel al op de helft bent maakt je hier wel over aan het nadenken. Wat ga je doen als je geen bestuur meer bent? Ik denk persoonlijk dat dat toch eerst wel even wennen wordt. Gelukkig heb ik niet veel tijd om hier bij stil te staan, omdat er nog veel werk verzet moet worden. Eerst maar eens zien wat we komend half jaar nog voor elkaar kunnen krijgen.

Photo of Anita

Anita 16-04-2012 15:02
laugh.gif het gaat ook elk jaar weer zo hard!