Eind goed, al goed.

Photo of Maikel

Maikel 18-02-2012 16:51
Het is weer iets meer dan een maand geleden en dus is het weer tijd voor een nieuwe blog. De afgelopen tijd, moet ik eerlijk bekennen, is er heel weinig spannends gebeurd.  Natuurlijk zijn er weer tentamens gemaakt en zijn er daarvan sommigen gehaald. Natuurlijk zijn er weer broodjes gehaald (oh wacht) en natuurlijk waren er ook altijd rookworsten (oh wacht) en de kamer was ook altijd open (oh wacht).
Gelukkig zijn er ook nog leuke dingen te melden. Waarschijnlijk is iedereen die dit stukje leest zich er wel van bewust dat wij aan het kijken zijn naar de mogelijkheid om een ledenweekend te organiseren. Vet awesome natuurlijk maar het kost toch wel weer wat tijd. Eigenlijk is het sowieso wel wat druk de laatste tijd. We hebben komende maandag de kleine LALA, volgende week dinsdag de ALV en vanaf die donderdag is natuurlijk de AWAI waar ook nog wel wat dingetjes voor geregeld moeten worden (ja je kunt je nu nog inschrijven en het wordt vet awesome, psst psst awai.svcover.nl psst psst). Daarnaast zit ik ook nog in wat commissies waar dingen voor gedaan moeten worden en probeer ik ergens in mijn achterhoofd mezelf ook nog tot studeren te zetten. Iets wat, zoals je ziet, ook op dit moment heel goed lukt.
Mijn 4de blog is dit alweer besef ik me nu pas, wat betekent dat we alweer dik 5 maanden bestuur zijn. Halfway there om het zo maar te zeggen (de zomervakantie tel ik natuurlijk even niet mee). Het gaat hard, eigenlijk harder dan ik me nu zo realiseerde. Zo weinig tijd en zoveel te doen, maar daar laat ik mij natuurlijk niet voor afschrikken. Nu zit ik bijvoorbeeld ook naast Maarten, notulen uit te werken die door de tentamens wat achterstand hadden opgelopen, op een zaterdag die ik vroeger waarschijnlijk aan gamen had besteed. Die goede oude tijd dat dat nog kon en dat ik me dan zondag wel weer druk maakte om de dingen die ik nog moest doen. Hmm, nu we het over gamen hebben heb ik eigenlijk wel zin in een spelletje als de blog zometeen af is. Maikel: "Maarten heb je zo zin om nog even Bomberman te doen?" Maarten: "Ja is goed."

Eind goed al goed zeg ik maar.

Photo of Anita

Anita 19-02-2012 11:08
smile.gif leuk stukje weer! goed bezig laugh.gif