Vakantie!

Photo of Maikel

Maikel 16-01-2012 15:43
Het is nog maar een maand geleden dat mijn laatste stuk hier stond, maar het lijkt zoveel langer. Nu weet ik niet hoe dit komt, maar als ik een gok zou moeten doen zou ik zeggen dat het de schuld is van de vakantie. Als bestuur denk je dan even op adem te kunnen komen, maar dat viel toch heel hard tegen.

Zo hadden we 20 december onze ALV. Hierop moesten we gaan bepalen of we wel of niet ons boekjaar zouden willen wijzigen, iets wat voor mij persoonlijk ook heel veel verschil zou maken. Naast de stress die we voor de ALV hadden om alles op tijd klaar te hebben, zou ik dan namelijk ook direct na de ALV een traject ingaan met veel werk voor de boeg. De 27ste hadden we namelijk een afspraak bij de notaris staan. En met nog wat andere deadlines en het eindfeest gedurende die week, zou mijn kerst het moeten ontgelden. Niet iedereen van jullie is op de ALV geweest gok ik zo en voor degenen die er niet waren; De statuten zijn inderdaad gewijzigd. Voor mij begon dus de haastklus om de notulen af te krijgen, zodat ze klaar zouden zijn op het moment dat we naar de notaris moesten. Uiteindelijk dacht ik dat het nog wel mee viel en dacht ik het na eerste kerstdag af te hebben, waarna ik tweede kerstdag kon chillen en gezellig kon doen met de familie. Gelukkig was dit ontspannen slechts van korte duur, aangezien mensen nog genoeg spel-, typ en andere foutjes konden vinden. Uiteindelijk ben ik er ’s avonds toen de familie weer weg was nog een paar uur mee bezig geweest, maar toen waren ze dan eindelijk af en kon ik mijn bedje in. Gelukkig ging de wekker niet alweer vroeg waarna ik in de auto kon stappen en naar Groningen kon afreizen. Na even bij de notaris te zijn geweest, ben ik toen nog even met Ben naar de Mama mini geweest voor Project X en ben ik weer teruggegaan naar het altijd mooie Coevorden.

Toen kon de vakantie dan echt beginnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik allerlei goede voornemens had en van alles in de vakantie wou gaan doen. Gelukkig zijn jullie ook studenten en weten jullie hoe dat soort dingen werken, zodat ik het niet hoef uit te leggen. Laten we het er op houden dat ik Batman Arkham City bijna volledig heb uitgespeeld en dat ik het erg naar mijn zin heb gehad. Verder heb ik nog wel iets nuttigs gedaan, namelijk laminaat leggen in mijn kamer.

Nu zijn we in ieder geval ons weer aan het opmaken voor de aanstormende tentamenperiode, wat natuurlijk altijd een feest is. En met dat feest wil ik graag afsluiten en iedereen succes wensen de komende weken!

Photo of Died Piraat

Died Piraat 16-01-2012 16:07
>Project X
>Mama mini

Obvious kleine LALA is obvious

Photo of

16-01-2012 17:41
Dankje Maikel tongue.gif. Voor de rest same same, volgens mij is het voor iedereen hetzelfde: Not a single page has been learned this holiday!