Wil jij een ledenweekend?

Photo of Jordi

Jordi 24-12-2011 22:55
Op verzoek van het bestuur.

Wil jij een ledenweekend?

Ja
50.0%
50.0%
Nee
5.9%
5.9%
Wanneer en waar kan ik me opgeven?!
44.1%
44.1%
Number of votes: 34

Photo of Died Piraat

Died Piraat 24-12-2011 23:58
Jaaaaaaaaa! laugh.gif
Wanneer en waar kan ik me opgeven?! tongue.gif

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 25-12-2011 11:57
Ten koste van welke activiteit? Van welk budget? Georganiseerd door welke commissie? Hoe gaat het er dan uitzien?

Photo of Died Piraat

Died Piraat 25-12-2011 12:02
Vragen, vragen...

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 25-12-2011 12:15
Dat maakt nogal uit allemaal. De vraag of een ledenweekend op zich een goed idee is, is nogal triviaal: met zoveel ouderejaars mee op introkamp en elk jaar een druk zeilkamp lijkt het me duidelijk dat Cover het wel leuk vindt om een weekendje met elkaar weg te gaan. Pas bij het concreet invullen van een paar componenten wordt de vraag weer relevant..

Photo of Maikel

Maikel 25-12-2011 12:55
Een ledenweekend is toch wel weer wat anders dan een zeilweekend of een introkamp. Deze poll is om te kijken of er animo voor zo'n soort weekend is en een invulling zou dan later kunnen volgen.

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 25-12-2011 13:32
tongue.gif Mikkel, dat is er, mogen we nu weer een interessante poll?

Photo of Maikel

Maikel 25-12-2011 17:05
Ik ben nog niet overtuigd dat dit er is. Pas wanneer ook de mensen die dit misschien niet willen de kans hebben gehad om hun stem te laten horen mag deze weg van mij! tongue.gif

Photo of Banana Me

Banana Me 25-12-2011 19:31
Lijkt me leuk, maar ben het wel met Eric eens dat er nog wat details in te vullen zijn. Naast de vragen die hij stelt vraag ik me bv. ook nog af of er met zo'n weekend een programma moet zijn en wat voor dingen daar dan op zouden moeten staan. Persoonlijk lijkt het me wel heel tof om gewoon een weekend zonder programma anders dan doen waar je zin in hebt te hebben.

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 25-12-2011 20:33

Maikel Grobbe: Pas wanneer ook de mensen die dit misschien niet willen de kans hebben gehad om hun stem te laten horen mag deze weg van mij! tongue.gif

Kijk, dat is precies het punt, het maakt helemaal niet uit als mensen geen behoefte hebben aan een ledenweekend. Die kunnen zich namelijk gewoon niet opgeven wink.gif en hoewel grofweg een idee te hebben van hoeveel mensen zich dan wel of niet opgeven misschien handig is, is dát weer afhankelijk van een specifiekere invulling..

Photo of

25-12-2011 23:34
Opzich ben ik voor, maar idd:

waarneer, wat, waar, hoeveel kost het, etc etc...

Photo of

26-12-2011 14:52
Veel te vage vraag. Als we drie dagen kleedjes gaan breien wil ik niet mee, nee....

Met hierboven dus: laat een aantal mensen eens wat brainstormen over een eventuele invulling, en presenteer het resultaat dan hier als je per se graag de animo wilt peilen.

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 28-12-2011 00:49
Heb hele goeie herinneringen aan de ledenweekenden van de FMF, voor fotoinspiratie zie: http://lecie.fmf.nl/, links staan onderaan.

Het recept was daar altijd: goed weer + bier + bbq + banken.
Entertainment bestond uit een paar frisbies, voetballen en kaart/bordspellen, plus het maken van VUUR en ETEN. Ook random aanwezige items (bomen, trampolines, pijl&boog, zwembaden etc) zijn entertainment.

En zolang er fatsoenlijke bedden en fatsoenlijk bier is ben ik er bij laugh.gif

Photo of Anita

Anita 28-12-2011 01:03
laugh.gif party! ik ook, wat dirk zegt.

als er maar niet een te vast programma is, ter plekke bedenken wat je gaat doen met een paar opties te hebben is prima smile.gif

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 28-12-2011 01:10
Eigenlijk gewoon het inverse van de introciebrief! Gevaarlijke shit doen, autoriteit ondermijnen, 'sochtends eitjes bakken