Meedoen aan een langdurige Gotcha?

Photo of Anita

Anita 06-09-2010 22:44
Als er een langdurige Gotcha gespeeld zou worden (bijvoorbeeld van borrel tot borrel) met wat moeilijke woorden.. zou je dan meedoen? Met genoeg animo kunnen we het natuurlijk organiseren smile.gif
Tevens met de vraag.. welke vorm van Gotcha lijkt je dan leuk? Zoals op het introkamp met een woord, met waterpistolen, met een opdracht...?

Meedoen aan een langdurige Gotcha?

JA!
54.7%
54.7%
neh....
45.3%
45.3%
Number of votes: 53

Photo of

07-09-2010 01:40
niet iedereen is elke borrel aanwezig, dus dit werkt niet

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 07-09-2010 18:40
Je snapt het denk ik verkeerd... Je begint vanaf bijvoorbeeld de oktoberborrel, dan is het afgelopen bij de novemberborrel. Het spel loopt dan in de tussentijd.. Je hoeft dan als je mee wilt doen alleen op de oktoberborrel te zijn (hoewel het aan te raden is ook op de novemberborrel te komen als je heel veel kaartjes verzameld hebt en misschien wel eens zou kunnen winnen wink.gif)

Photo of Died Piraat

Died Piraat 08-09-2010 08:54
Lijkt mij best tof, kan ik dat ook eens spelen.

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 08-09-2010 10:49
Lijkt me ook gaaf smile.gif Liefst met woorden smile.gif

Photo of

08-09-2010 11:42
Wat Henk zei

Photo of

08-09-2010 15:58
Spelletjes >_>.

Sorry, ben gewoon niet zo'n fan van dit soort dingen tongue.gif. Maar ga gerust jullie gang, ik laat alleen m'n stem even meewegen (a)

Photo of Laurens

Laurens 08-09-2010 16:30
Och geen slecht idee smile.gif Hoe doen we het dan met opgeven voor dit? Er moeten nl. ook nog kaartjes gemaakt worden wink.gif

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 08-09-2010 21:26
Als er tijdens de borrels maar niet minder gepraat wordt vanwege dit gekke spel tongue.gif

Photo of

09-09-2010 00:12
Ik ben dan voor een tijdelijke wapenstilstand tijdens de borrels, zodat niet iedereen elkaar met een scheef oog aankijkt. Anders worden cover activiteiten toch wel heel insider-achtig tongue.gif

Photo of

09-09-2010 17:59
In eerste instantie leek me dit een briljant plan, maar on second thought... Eigenlijk vind ik het wel tof als mensen met me praten dat ik weet dat ze dat doen omdat ze met me WILLEN praten, en niet omdat we allebei aan een spel meedoen. Ik heb eigenlijk geen zin om een maand lang bij elk gesprek heel erg gefocust te zijn... smile.gif

Photo of

09-09-2010 22:09

Ben: In eerste instantie leek me dit een briljant plan, maar on second thought... Eigenlijk vind ik het wel tof als mensen met me praten dat ik weet dat ze dat doen omdat ze met me WILLEN praten, en niet omdat we allebei aan een spel meedoen. Ik heb eigenlijk geen zin om een maand lang bij elk gesprek heel erg gefocust te zijn...

I second that.

Photo of Wouter

Wouter 10-09-2010 10:57
IK WIL MIJN INTROKAMPPRIJS!

Photo of Manon

Manon 10-09-2010 18:34

Ben: In eerste instantie leek me dit een briljant plan, maar on second thought... Eigenlijk vind ik het wel tof als mensen met me praten dat ik weet dat ze dat doen omdat ze met me WILLEN praten, en niet omdat we allebei aan een spel meedoen. Ik heb eigenlijk geen zin om een maand lang bij elk gesprek heel erg gefocust te zijn...

Mee eens

Photo of Ben Wolf

Ben Wolf 10-09-2010 19:53

Wouter: IK WIL MIJN INTROKAMPPRIJS!
mijn prijs liet ook enkele maanden op zich wachten tongue.gif Maar dit duurt wel erg lang :O

maar wel tof idee hoor:D