Twee jaar later..

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 16-02-2010 00:10
Soms heb je ineens het gevoel dat je ergens weer eens de draad op moet pakken, dat een oud gebruik weer eens in acht moet worden genomen. Zo'n moment heb ik nu. Het thema van ons bestuur is 'Verbonden', vooral omdat we graag willen dat mensen weten wat er binnen Cover speelt. Volgens mij zijn we daar op dit moment wel aardig mee bezig. Zo laten we regelmatig weten waar we mee bezig zijn via ons twitteraccount en laten we elke twee weken weten wat er bij ons en de commissies speelt middels de net geïntroduceerde nieuwsbrief. Nou ben ik zelf niet zo'n twitteraar en is de nieuwsbrief meer een aangelegenheid voor de voorzitter en de secretaris, dus wat communicatie betreft heb ik wel eens een beetje het gevoel dat ik niet helemaal met de rest van het bestuur in de maat loop. Ik communiceer natuurlijk vaak met de verschillende commissies die we rijk zijn, maar dat is toch anders.

Maar dan zie je ineens dat we als bestuur een weblog op de site hebben. Geen nieuwsbrief, geen microblog, gewoon een plekje waar je als bestuurslid eens je hart kan luchten over hoe het volgens jou nou eigenlijk gaat. En het toeval wil dat het precies twee jaar geleden is dat er hier voor het laatst iets is gepost. Geen beter moment voor een nieuwe post dus.

Op dit moment zitten we op een klein half jaartje. Besturen is nog steeds heel leuk, ware het niet dat het af en toe wel een  beetje druk is. Zeker met PAS, BaP en een respectabel aantal commissies erbij is je agenda zo gevuld. Toch zou ik het voorlopig nog niet willen missen. Je hebt van die dagen dat je niets liever zou willen dan gewoon een dagje op de bank niets zitten doen, maar eigenlijk merk ik elke week weer dat ik nieuwe dingen leer, leuke mensen ontmoet of een unieke ervaring heb. Elke discussie binnen het bestuur kan zwaar zijn, maar aan het einde van de dag hebben we met z'n allen wel het gevoel dat we iets kunnen betekenen en dat voelt toch goed. Hoe zwaar het af en toe ook wordt, iets toevoegen aan de vereniging is gewoon heel erg gaaf.

Uiteindelijk zal dit beeld wel veranderen. Na een jaar elke dag een volle mailbox en een lange takenlijst zal de verveling er wel in sluipen, maar voorlopig is elke commissievergadering die ik bijwoon weer een gezellige middag of avond en elk bezoek aan een externe partij weer een ervaring die je nergens anders op zou doen. Kortom, ik heb er nog steeds zin in en hoop er ook het komende half jaar weer voor te zorgen dat we met Cover een stapje kunnen groeien, te beginnen met MSDNAA.

Nu ga ik me weer voegen bij het potje toepen van de Actie, net weer een gezellige vergadering gehad en nu tijd voor het naborrelen!

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 16-02-2010 01:17
Troel!
Uuh TOEP!

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 16-02-2010 20:43
Vuile was.

Photo of

16-02-2010 23:04
Ja, maar jij kan niet scrabbelen!

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 18-02-2010 22:35
Exquise, 114 punten.

Photo of

14-03-2011 18:50
Inmiddels 13 maanden verder...

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 15-03-2011 18:49
Nou, leven in de brouwerij: BROEK UIT!

Photo of Banana Me

Banana Me 15-03-2011 22:10
Maar ik heb hem net weer aan sad.gif

Photo of Died Piraat

Died Piraat 17-03-2011 03:05

Dirk Zittersteyn: Nou, leven in de brouwerij: BROEK UIT!

Okee, en nu?

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 02-04-2011 20:05
Pics!

Photo of Laurens

Laurens 03-04-2011 22:36
Please don't

Photo of Trudy Buwalda

Trudy Buwalda 04-04-2011 16:36

Samson: Please don't