Het Glazen Huis

Board 19-12-2009 17:35
Zoals jullie misschien gemerkt hebben, staat het Glazen Huis op de Grote Markt hier in Groningen. We hebben geprobeerd een leuke actie te verzinnen, maar dat leidde tot niets. Totdat we het er eens met Sjors over hadden en we samen bedachten dat we gewoon niet zo moeilijk moesten doen. We kunnen namelijk gewoon heel simpel een nummer dat op een bepaalde manier met Cover verbonden is aanvragen en onze leden vragen hier een bijdrage aan te leveren. Zelf dachten wij aan het nummer 'Narcotic' van Liquido, maar mochten er mensen zijn die een nummer beter bij Cover vinden passen, dan staan we open voor suggesties!

Wil jij ook je steentje bijdragen aan deze actie, reageer dan even op deze mededeling of stuur ons een mailtje met daarin vermeld wat voor bijdrage je wilt leveren en maak dit bedrag over op de rekening van Cover of teken na de vakantie even een machtiging. Hopelijk kunnen wij op deze manier ook een leuke bijdrage leveren aan dit mooie evenement!

PS: geef bij je overschrijving even aan dat het om een donatie voor het Glazen Huis gaat, dat scheelt de penningmeester een hele hoop werk!

Photo of

19-12-2009 21:54
Als medebedenker van dit idee kan ik natuurlijk niet achter blijven.
25 euro geef ik voor 3fm serieus request.
Lieve groetjes

Photo of

19-12-2009 23:24
Als Sjors 25 geeft, geef ik 26!

Mag ik als grootste betaler ook het nummer kiezen? wink.gif

Ik stem 4′33″!

Ben

Photo of

20-12-2009 01:20
27 euro!

Photo of Eveline Broers

Eveline Broers 20-12-2009 12:15
=)
ik wil wel geld geven voor Narcotic!

Photo of

20-12-2009 21:51
beetje jammer dat ik serious request fout schreef tongue.gif
maar goed, Ben, waar blijft je overbod?

Photo of Anita

Anita 21-12-2009 00:44
hier wat meer geld tekort, maar een 10tje moet er wel vanaf kunnen. Laat Cover woensdag rocken op de grote markt!!

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 21-12-2009 13:36
Ik sluit me aan bij Anita, ook een tientje van mij in de pot!

Photo of Banana Me

Banana Me 21-12-2009 18:41
Is het niet leuker om een nummer te kiezen waar Cover iets meer mee heeft?
Een paar suggesties:
Still Alive (portal)
There's a zombie on your lawn (plants versus zombies)
Thunderbusters
Hellmarch 3 (RA2)
Just a boring squire

o.i.d. i.i.g. iets dat iemand anders niet zo snel zal aanvragen.

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 21-12-2009 20:37
Ik kan me alleen vinden in thunderbusters, maar ben bang dat ze die niet kunnen/zullen draaien..

Photo of

22-12-2009 02:49
alles wat je opnoemt hebben ze niet in hun pc staan.
het is 3fm, ze draaien niet alles wat je kan bedenken smile.gif

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 22-12-2009 14:01
Ik heb het bestuur net ook al even gemaild, 25 euro van mij erbij smile.gif Ik zat zelf nog te denken aan Paradise by the Dashboard Light, al vind ik Narcotic ook prima smile.gif

De rest kan ik me ook wel voorstellen, maar ik denk dat bovenstaande nummers meer met Cover te maken hebben smile.gif

Photo of Eveline Broers

Eveline Broers 22-12-2009 15:29
heb mn ouders ook even lief aangekeken wink.gif en zij geven ook geld waardoor ik op 40,- kom! smile.gif
hoe laat willen jullie het eigenlijk aan gaan bieden?

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 22-12-2009 16:29
De voorlopige tussenstand is 168 euro laugh.gif Wat dacht je van na de bv wink.gif

Photo of Anita

Anita 22-12-2009 18:28
is wel leuk als er een vaste tijd is, voor als mensen mee willen lopen naar de grote markt en mee willen springen ^^.

Mooi bedrag trouwens al voor alleen maar een liedje.. smile.gif zag gister op tv dat ze voor 100 euro hadden meegeholpen in een viskraam.. hadden we ze nou maar gevraagd voor dit geld mee te gaan helpen met het opruimen van de coverkamer ofzo tongue.gif