Open dag TNO

YearbookCee 31-10-2009 16:17
Op 10 november organiseert TNO een open dag in Delft.

"TNO is een onafhankelijke onderzoeksorganisatie die op basis van zijn expertise en onderzoek een belangrijke bijdrage levert aan de concurrentiekracht van bedrijven en organisaties, aan de economie en aan de kwaliteit van de samenleving als geheel. Door haar veelzijdigheid en capaciteit tot integratie van deze kennis neemt TNO een unieke positie in."

Voor meer informatie over de open dag kun je contact opnemen met Wieteke Feijen (088 866 27 16) of via wieteke.feijen@tno.nl.

Voor meer informatie kun je kijken op http://www.werkenbijTNO.nl, of de posters die in de bernoulliborg hangen.

Photo of Banana Me

Banana Me 02-11-2009 00:09
Wordt er vanuit Cover nog iets geregeld om erheen te gaan?

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 06-11-2009 12:39
Hm, blijkbaar niet sad.gif

Photo of psiborg

psiborg 06-11-2009 14:02
organiseer het zelf smile.gif
misschien HEEEL misschien ga zelfs ik dan wel mee ;D

Photo of Banana Me

Banana Me 06-11-2009 14:09
Jan en ik gaan misschien, hangt ervan af of Jan zijn treinkaartje vergoed kan krijgen. Maar we zijn zeker geïnteresseerd. Vind het wel jammer dat we een commissie voor dit soort dingen hebben en dat die er niks mee doet. Al was het maar even trein enzo uitzoeken.

Ik kan op die site trouwens niet echt informatie hierover vinden. Kijk ik niet goed? Hoorde net van Jan dat er een deadline voor opgeven is, waar kan ik me überhaupt opgeven?

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 06-11-2009 22:47
Het is stiekem geen Studcieactiviteit maar gewoon een open dag van TNO waar we wat promo voor maken.
De deadline heb ik ook gevonden, die stond wat verstopt en is mij ook ontgaan, ik denk dat ik bij Wieteke wel wat kan regelen als mensen er heen willen. Verder hebben we in principe geen geld staan voor het vergoeden van kaartjes, zoals ik al zei is het niet een studcieactiviteit en is er dus ook geen begrotingsruimte voor..

Photo of Banana Me

Banana Me 07-11-2009 02:04
Waarom is dit geen studcieactiviteit? Lijkt me een prima gelegenheid, ook al is het een open dag vanuit TNO zelf geregeld, lijkt me dat de StudCie dan nogsteeds prima wat shit ervoor kan regelen.

IlluminaTee 08-11-2009 06:49
er is ons niks gevraagd...

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 08-11-2009 15:49
Het is overigens niet de verplichting van de studcie om alle open dagen van bedrijven te promoten, dit is gewoon een mededeling vanuit een bedrijf waarvan wij besloten hebben dat het interessant zou zijn voor de leden.

Photo of Banana Me

Banana Me 08-11-2009 16:43
Ik denk dat als je de StudCie meer betrekt bij dit soort dingen, dat er ook meer mensen heen gaan.
Het is in iedergeval de moeite om te proberen, omdat van de ene kant studenten enthousiaster zullen worden over dit soort activiteiten en als we meer naar zulke dingen toegaan zullen bedrijven ook enthousiaster over Cover worden.

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 08-11-2009 17:18
klopt, dit is echter niet gedaan vanwege de korte termijn die beschikbaar was en de drukte voor de berlijnreis. We kijken hier over het algemeen dus wel naar.