Programmeur gezocht

Board 07-10-2008 17:55
Namens de faculteit GMW waar ik plaats neem in de faculteitsraad,
wil ik u een interessant verzoek doen.

Wij werken net als andere faculteiten aan de internationalisering van de faculteit.
Buitenlandervaringen zijn goed voor studenten. Deze dragen positief bij aan het kennisniveau en persoonlijke ontplooiing. Om uitgaande internationalisering te stimuleren willen we een tool ontwikkelen voor op de website van de (rug) faculteit. Dit moet een grafisch hoogstandje zijn die buitenlandse bestemmingen sterk visueel weergeeft.
Bijvoorbeeld een wereldbol waarop je na het ingeven van je studierichting  een aantal bestemmingen ziet. Deze zouden voorzien kunnen worden van informatie en interactiviteit (Youtube / rondleidingen).
Een dergelijk systeem hoeft niet per definitie gebonden te zijn aan een faculteit en kan daarom erg interessant zijn.

Om dit te kunnen realiseren ben ik opzoek naar een programmeur die dit leuk lijkt. Er is veel vrijheid voor het aandragen van eigen ideeën en oplossingen.
Bovendien is het (volgens het onderwijsbureau KI/IT) waarschijnlijk mogelijk om EC's hiervoor te verdienen. De opzet zou daarvoor moeten worden voorgelegd aan een van de studieadviseurs.

Mijn contactgegevens zij:
Jochem Douwes
e-mail jochemjdouwes@gmail.com
telefoon 06 52222391