Wat voor Cover merchandise wil jij?

AC/DCee 13-03-2008 13:30
Cover heeft sinds kort een nieuw logo waar wij natuurlijk erg trots op zijn. Daarom zijn wij opzoek naar een goede manier om naast kleding dit uit te dragen. De vraag is dan ook: waar zou jij het liefst mee rond willen lopen?

Wat voor Cover merchandise wil jij?

Ondergoed
21.1%
21.1%
Schrijfgerei
18.4%
18.4%
Mokken
36.8%
36.8%
Glazen
5.3%
5.3%
Hoofddeksels
18.4%
18.4%
Number of votes: 38

Photo of

13-03-2008 14:18
Met het nieuwe logo?... WC-papier tongue.gif

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 13-03-2008 15:59
Uhm, allemaal? en waarom post de WebCie dit? tongue.gif

Photo of

13-03-2008 16:26
Mokken.

Stefan: Met het nieuwe logo?... WC-papier tongue.gif

Niet zo miepen Stefan, dan had je maar op de ALV moeten zijn om op een ander logo te stemmen. tongue.gif

Photo of Anita

Anita 13-03-2008 17:44
waar is de optie: ALLES laugh.gif (naja.. om nou met glazen en mokken te moeten rondlopen... is ook niet echt wat je wilt tongue.gif)

en truien en stickers mogen natuurlijk niet missen!!!
(ik mis ze nu wel tongue.gif)

Photo of

13-03-2008 17:55

Fons Vermeulen: Niet zo miepen Stefan, dan had je maar op de ALV moeten zijn om op een ander logo te stemmen. tongue.gif

Sense the smiley tongue.gif

Photo of Chris

Chris 13-03-2008 18:32
Ik vind iets van een pet oid wel eens leuk.
Ik zou alleen wel kijken of je zo veel mogelijk op bestelling kunt kopen (dus alleen voor leden die een object bestellen).
Die mokken hebben er ook 5 jaar over gedaan om verkocht te worden omdat we er veeeeeeeeel te veel van hadden (aanbiedingen waarbij een mok net 1 cent goedkoper is als je er 100 meer besteld zijn niet altijd aantrekkelijk wink.gif)

Photo of Martin

Martin 13-03-2008 19:05
staat volgens mij van de vorige lichting ook nog eens ergens dat ik nog een covertas besteld heb ooit.

@chris: vlg mij was idee van de mokken ook juist dat ze over vershcillende jaren verkocht zouden worden, maar is er op gegeven moment panisch over gedaan dat ze op moesten.

en hoe gaaf is het op een boxer te hebben met "CoVer this!" oid.

Photo of

13-03-2008 20:15

Fons Vermeulen: Niet zo miepen Stefan, dan had je maar op de ALV moeten zijn om op een ander logo te stemmen. tongue.gif

En trouwens miepen... ga jij es heel gauw een gastenboekfeestje geven tongue.gif

Ohja, dat panische gedoe met die mokken... werd ik ook niet goed van!

"Jamaar er zit zoveel capitaal in..." En als je dan een verzekering afsluit van het huys waar die dierbare mokken staan is het ook niet goed! wink.gif

Photo of

14-03-2008 11:08

Stefan: En trouwens miepen... ga jij es heel gauw een gastenboekfeestje geven tongue.gif

*schuilt in hoekje*

Komt nog wel tongue.gif

Photo of

14-03-2008 14:36
Prachtig was dat, die paniek altijd om die mokken die beslist weg moesten smile.gif. Anyway, heeft toen wel een leuk filmpje opgeleverd (en de mokken vlogen de deur uit). Ik heb toch maar weer voor mokken gestemd.

Photo of Martijn S

Martijn S 14-03-2008 17:31

Fons Vermeulen: Stefan: En trouwens miepen... ga jij es heel gauw een gastenboekfeestje geven tongue.gif

*schuilt in hoekje*

Komt nog wel tongue.gif

We wachten het af, en zijn slechts beperkt geduldig, want we willen gewoon een feestje smile.gif

Photo of Chris

Chris 14-03-2008 19:03
Nou, om nu van "paniek" over de mokken te spreken is ook wat overdreven. Maar volgens mij is het wel beter om gewoon steeds een aantal producten te bestellen en daarbij in te schatten hoeveel je er dan kunt verkopen en hoeveel je er in de (korte) toekomst dan nog een keer kunt verkopen (een aantal extra lijkt me goed, maar 100 is misschien wat overdreven wink.gif).
Op die manier kun je dan ook bv elk jaar (of elk bestuursjaar) iets anders doen. Wel zo leuk denk ik smile.gif

Photo of Nick

Nick 19-03-2008 10:13

Martijn S: We wachten het af, en zijn slechts beperkt geduldig, want we willen gewoon een feestje  

You have won a once-in-a-lifetime opportunity to organise a party!

tongue.gif

Ik ga ook maar weer voor de Cover mok (Maar dan wel mooiere dit keer! tongue.gif)

Photo of Harry de Boer

Harry de Boer 27-03-2008 16:14
Stickers en truien! Alhoewel m'n FMF trui wel altijd weer voor gespreksstof zorgt laugh.gif