D&D

Photo of Redge

Redge 28-09-2007 17:58
Ok, eind vorig jaar hadden sommigen van ons het vage idee om eens een potje D&D te organiseren, zowel voor doorgewinterde spelers als n00bs. Is toen niets van terecht gekomen, zou nog eens moeten.

Ik had bedacht, als we eens helemaal opnieuw beginnen: we inventariseren even wie wil spelen en wie spellen kan leiden, en dan indelen en plannen die hap. Daar wil ik persoonlijk wel achteraan gaan. Daarom bij deze even aan iedereen de vraag: wil je meedoen of kun/wil je DMen? Geef even hier op of mail naar redge.online at gmail

Romke

Photo of ICE (Erwin)

ICE (Erwin) 30-09-2007 18:57
Yep I'm in! smile.gif

Thnx voor je initiatief Romke. Helaas ben ik niet geschikt als DM, maar heb wel enige ervaring met D&D.

Photo of psiborg

psiborg 02-10-2007 01:17
Jep, ik doe ook graag mee smile.gif

Photo of Mart

Mart 04-10-2007 10:41
Ok, lijkt me eigenlijk wel interessant om een keer te doen (kijken of ik het leuk vind) smile.gif

Photo of ICE (Erwin)

ICE (Erwin) 07-10-2007 19:37
Kom op jongens, zijn nog veel meer mensen die dit leuk vinden! Overigens Romke ken ik sowieso nog wel 2 mensen van mijn mentorgroepje die ook willen. Ze zijn beide spelers die wel vaker D&D hebben gespeeld, maar niet zoveel dat graag DM zijn.. Ik stuur ze wel even een linkje hierheen smile.gif

Photo of Redge

Redge 07-10-2007 19:38
Hm, heb nog verscheidene mensen gemaild, maar ze reageren gewoon compleet niet sick.gif

Photo of psiborg

psiborg 11-10-2007 14:26
Begin een maillist dan, of een msn chat groep of wat dan ook. Dit forum is blijkbaar niet zo'n succesvol contactpunt op dit moment wink.gif

Photo of Matrim

Matrim 31-07-2008 10:14
Sorry dat ik een oude koe uit de sloot haal, maar ik vond het ook zonde om hier weer een nieuw topic over te beginnen..

Ik doe wel mee! Bijna een jaar later, maar goed. Ik had nog gehoord op de 'Een dag student'-dag dat er nog steeds plannen lagen maar dat is ook een paar maanden terug.
Ik heb ook de boeken al in huis! Ze zijn officieel niet van mij, maar de eigenaar hoeft ze niet terug. (Players Handbook, DM Guide, Monster Manual 1 en 2)

Photo of Redge

Redge 02-08-2008 15:06
Laatste plannen waren ook in de soep gelopen.

Het idee is nu om volgend jaar te beginnen met organiseren, te beginnen met ronselen op het introkamp.

Photo of Matrim

Matrim 05-08-2008 22:10
haha ^^ nog best handig, die comic. Bij neutral kon ik me nooit zoveel voorstellen.

Anyway, introkamp it is. Ik zal zorgen dat ik me aanmeld!

Photo of psiborg

psiborg 09-09-2008 13:44
Is er nu danal een groep gevormd?
Zo niet, dan moeten de geinteresseerden misschien eens bijelkaar komen ipv langs elkaar heen praten op een forumwink.gif

Photo of Matrim

Matrim 09-09-2008 17:09
Goed idee ^^

Ik ben morgen (woensdag 10) om 1 uur klaar met collegeshit, dus dan kan ik wel ff naar de Coverkamer (SLACK was het toch?) komen. Ik moet sowieso nog even zorgen dat ik 30 euro terugkrijg...

Photo of psiborg

psiborg 10-09-2008 10:36
Zullen we nog even wachten tot de andere geinteresseerden ook gereageerd hebben? Anders zitten we hier met 2 man  wink.gif

Photo of Redge

Redge 10-09-2008 12:13
Had je niet tegen Erwin gezegd dat je mee wou doen met D&D? Hij gaf me net je naam door.

We zijn een potje aan het organiseren: ik stuur je vanavond wel een mailtje.