verslag introductiekamp
Brainstorm
–
02-09-2007 16:10
Introkamp, dag 1
Veel ouderejaars kwamen elkaar al bij het vertrekpunt tegen. Dit jaar was een plaatsje op het introkamp fel begeerd, en helaas moesten sommige ouderejaars thuis gelaten worden. Dit mocht de sfeer echter niet drukken, en na een geel introshirt aangetrokken te hebben, traden we de bus binnen. Een vriendelijke chauffeur bracht ons in een uurtje tot aan de deur van De Schoappedobbe te Elsloo. Eenmaal hier moesten de frisse troepen nog even buiten wachten, terwijl een laatste overleg tussen boerderij-eigenaar en introcie plaats vond. Eenmaal binnen werden tassen gedeponeerd, en buiten begonnen de eerstejaars en ouderejaars het socializing proces dat hopelijk het hele weekend zal doorzetten. Na enige tijd begonnen de activiteiten met de traditonele spellen waarbij de aanwezigen grote massa's namen in hun hoofd stampten. Hierbij werden het bekende bal overgooien en het vorig jaar ingevoerde levend twister aangevuld door een spel waarbij een speler in het midden van een cirkel het slachtoffer moest raken met een skippybal, voor deze een nieuw slachtoffer bij naam kon noemen. Spontaan deelden de aanwezigen zich toen in in twee grote groepen, die aan een spelletje mafia begonnen. Onderlinge spelletjes zetten door totaan het avondeten, dat uit patat, snacks en worteltjes met erwtjes, aangevuld met appelmoes bestond. 's Avonds zette het socializen en spellen spelen door, tot later het rollenspel begon. In deze editie van het spel, gestyled met het retro thema, moesten groepjes 'astronauten' onderdelen verzamelen om hun ruimteschip te repareren, door met verschillende vreemd uitgedoste karakters te spreken. Onder andere blonk Chris Janssen als Nerd uit, evenals Mario en The Knights who say Ni. Aan het einde van een lange avond (het rollenspel was pas tegenmiddernacht afgelopen), werd het rollenspel nabesproken. Ook maakten diverse individuen van de lakse waaksheid van hun medekampers gebruik om te vorderen in het Gotcha spel, dat eerder uitgelegd was. Bijzonder vals waren de broertjes Wierda, die door constant hun slachtoffers uit te dagen met diverse woorden, uiteindelijk hen ertoe bewogen het targetwoord opzettelijk te laten zeggen, waarna ze hun briefje in beslag konden nemen.
Mart
–
02-09-2007 22:32
Dat klinkt als een leuk rollen spel... ik mis meespelen in het rollenspel! .. Maar mooi dat het allemaal leuk was!!
Matthijs
–
02-09-2007 22:48
Klinkt alsof het weer gezellig was, jammer dat ik niet mee mocht
Volgend jaar een kamp organiseren voor oud-ki-ers? en dan natuurlijk op goed eiland (ibiza, kreta, aruba...) en in een luxe hotel
Anita
–
03-09-2007 13:39
kan IEMAND dat plaatje van matthijs niet verkleinen?
dit leest echt f*cking irritant, haha.
En ik ben ook VOOR het luxe resort
Matthijs
–
03-09-2007 14:30
is mijn avatar te groot? bij mij is ie gewoon klein hoor!
Matthijs
–
03-09-2007 15:08
nu is ie kleiner
Roeland
–
03-09-2007 17:22
Ni!
introkamp was idd goed! Ik ga het alleen vrij zwaar krijgen vanavond bij de try-out training van squadraat. Mijn bovenbenen zijn echt gesloopt door dat te kleine skippyballetje :'(
Ohw wacht dat is dag 2, daar is nog geen verslag van
Redge
–
03-09-2007 18:13
Een compleet verslag komt binnenkort op BrainStorm Hotnews.