Film juni gaat niet door

FoodCee 18-06-2007 18:37
Helaas gaat de foetsie film, die voor vanavond 20:00 in het IDEA gepland stond, niet door.

Photo of

19-06-2007 00:18
Ik was niet van plan om er heen te gaan, want ik had geen tijd, maar dat terzijde:

Waarom het zo laat nog afzeggen? Zeker als er minder dan 24u geleden nog een mail is geweest dat het door zou gaan... sick.gif

Minder dan 2 uur van te voren afzeggen vind ik echt te kort, maar er zal vast een goede reden voor zijn.


Dat wilde ik even kwijt.

Photo of Mart

Mart 19-06-2007 14:23
Ja, ik vind het ook een beetje vaag dat er geen rede voor gegeven wordt.. Nu lijkt het net alsof je beter niet naar een foetsie film kunt gaan, want misschien is het wel perongeluk afgezegt zonder dat je het door hebt...

Photo of Redge

Redge 19-06-2007 18:12
Niet zo zeuren, vergissen is menselijk. En als je wilt dat wij als foetsie gemotiveerd blijven om films te vertonen, denk er dan eens aan gewoon te komen in plaats van steeds te kankeren op onze filmkeuze of aanpak of whatever!

Photo of Mart

Mart 19-06-2007 19:14
Ok, keep your shirt on smile.gif..

Photo of Mart

Mart 19-06-2007 19:17
Sorry, ik weet dat ik zeurderig ben in dit onderwerp..

Photo of Redge

Redge 19-06-2007 21:05
Sorry, ik raakte een beetje geirriteerd. Foetsie is de laatste tijd een ondankbaar werkje geworden denk ik soms.

Photo of Mart

Mart 19-06-2007 21:45
Jullie krijgen je kans wel weer! En ik ben al lang blij dat jullie iig nog de film organiseren, al is mijn aanwezigheids niveau idd niet heel erg hoog de laatste tijd...

Photo of

19-06-2007 23:10
"Niet zo zeuren, vergissen is menselijk. En als je wilt dat wij als foetsie gemotiveerd blijven om films te vertonen, denk er dan eens aan gewoon te komen in plaats van steeds te kankeren op onze filmkeuze of aanpak of whatever!"

Ik zou je toch willen vragen om het netjes te houden hier. Als je het nodig vindt om met zulke taal (en dan refereer ik naar 'kankeren') te gebruiken houd dan gewoon je mond en wacht op een moment dat je wat minder geirriteerd bent.

Ik mag toch wel vragen wat de reden is voor het afzeggen?

Photo of Redge

Redge 20-06-2007 08:32
Ik was meer geirriteerd dat je, net als veel anderen overigens, niet zelf op de film komt maar dat niet als obstakel ziet om kritiek te leveren. Bij een goeie opkomst kan ik dat hebben, maar de laatste maanden is het bijna alleen 'de beste stuurlui staan aan wal'.

En ik persoonlijk heb liever dat iemand wat sterker taal gebruikt om duidelijk te maken hoe hij/zij zich voelt dan dat die boodschap verloren gaat in euforismen en diplomatiek. Maar dat ben ik.

No offense smile.gif

Photo of Lise

Lise 21-06-2007 15:18
Grouphug smile.gif