Winnaar Fotowedstrijd 2006-2007

PhotoCee 23-05-2007 20:21
Het heeft even geduurd, maar de winnaar is bekend. Erg veel inzendingen waren er niet. Toch, de winnaar stak er met kop en schouders bovenuit.
Matthijs Zwinderman heeft gewonnen, zowel in de catagorie edit als in de gewone foto.
Hier onder het resultaat wat hij ons opstuurde:
edit:


gewone foto:


De prijs wordt zo spoedig mogelijk overhandigd.

Photo of Matthijs

Matthijs 24-05-2007 00:02
Die edit vind ik erg gaaf! maar de gewone foto is niet bepaald bijzonder... vond ik het rode latex pakje leuker tongue.gif

Maar ehm... mochten CoVerleden dit jaar niet meestemmen of heb ik iets gemist?

Photo of Stephanie

Stephanie 24-05-2007 11:10
Cool... maar ik had ook wel graag willen stemmen sad.gif

Photo of Roeland

Roeland 24-05-2007 13:56
idd erg gave edit smile.gif

Photo of Chris

Chris 24-05-2007 15:29
Errug mooie foto's zeg.
Maar het is wel jammer dat we niet mogen stemmen en dat er al verklapt is wie er heeft gewonnen voordat er een officiele uitreikingsceremonie bekend is, waar iedereen nog vol spanning heen kan gaan.

Photo of Matthijs

Matthijs 24-05-2007 16:42
Tja, wat zal ik zeggen?

Er kan er maar 1 de inzen... uh... winnaar zijn! smile.gif

Bedankt voor de complimenten, maar ook ik zou het wel fijn vinden als we volgend jaar weer gewoon kunnen (met nadruk op kunnen) stemmen!

GrM

PhotoCee 24-05-2007 20:12
De reden dat we meteen een winnaar bekend gemaakt hebben is omdat er maar 1 serieuze inzending was. De andere foto's die ingezonden waren hadden te weinig te maken met de onderwerpen, waardoor die foto's afgevallen zijn. De reden om de wedstrijd toch door te laten gaan is door de kwaliteit van deze inzending. Zowel de edit als de gewone foto vonden we prima gelukt.

Namens de FoToCie: Gefeliciteerd Matthijs.