beste CoVer activiteiten ooit?

Photo of

07-04-2007 11:37
Ok, naar aanleiding van het lustrum topicje, ik ben benieuwd welke CoVer activiteiten zijn bij jullie favoriet? Kortom, wat is je top 5 (of top 10, wat je wilt) CoVer activiteiten waar je aan meegedaan hebt?

Hier mijn lijstje (misschien voor de jongere garde wel leuk om even te vermelden wanneer dat was indien lang geleden):

1. Mega Excursie naar Boston en New York (april 2004)
Met teveel hoogtepunten om op te noemen!
2. constitutieborrel bestuur 2004 (feb. 2004 ergens gok ik)
Natuurlijk mag deze niet ontbreken, vooral het filmpje dat we hadden gemaakt (en waar vrijwel niemand iets vanaf wist) was heel gaaf en sloeg in als een bom. Tot 's ochtend uurtje of 7 doorgegaan met bestuursleden van USCKI uit Utrecht.
3. Introkamp 2003, 2004 en 2005 (alledrie georganiseerd, alledrie supergaaf als altijd!)
4. CoVer lustrum in sept. 2003, thema 'X' (romeinse 10). Met subthema's als 'X-treme', 'XXX', 'The X-Files', 'Boter kaas en eieren', 'eXistence'. Een lezing met Chriet Titulaer, fietsen slopen, twee supergave feesten, Tron kijken in de bios, de kookwedstrijd. Allemaal supergaaf smile.gif.
5. StudCie reisje naar Berlijn (feb 2005)
Stasi gevangenis museum was erg indrukwekkend. We hebben nog een avond door Berlijn gestruind, wilden naar een feest in een fabriekshal (helemaal achterop een donker verlaten fabrieksterein), helaas werden we niet binnengelaten door de allerengste kerel die je je maar voor kunt stellen (gezicht vol tatoeages, enorme ring door zijn neus, kaal, grote lange leren jas, enz. enz.).
6. StudCie reisje naar Praag (feb 2004)
Ook gaaf met die grote disco met 6 verdiepingen! Wat dacht je van die gast die vertelde over 'data mining', dat was waarschijnlijk wel het slaapverwekkendste wat ik ooit meegemaakt heb wink.gif.

Nou, dat was het wel zo ongeveer denk ik wink.gif.
Wie weet spoort dit de jongere generatie aan om ook zulke gave dingen te organiseren! En zoniet, dan hebben jullie wat gemist in je studie wink.gif.

Photo of Chris

Chris 07-04-2007 11:39
Poeh, zo'n lijstje, daar moet ik nog eens goed over nadenken. Er is zoveel leuks. In ieder geval moeten er nog gave (thema) feestjes bij (uit de periode dat er nog wel veel mensen wild dansten wink.gif). Maar waarschijnlijk ga ik nog dingen vergeten als ik een rijtje maak. Na ja, ik ga er deze dag vast nog over nadenken, is weer een mooie SOG activiteit.

Photo of Sander

Sander 10-04-2007 10:21
1 en 2. ExCie reizen naar Noorwegen en Schotland (2003 en 2005). Allebei georganiseerd en erg gaaf. In Noorwegen de hut in the middle of nowhere, wassen in smeltwater, het gave feest op campus in Trondheim.. In Schotland het raften en canyoning, het prachtige Edinburgh, beklimming Arthur's seat..
3. Natuurlijk ook de constitutieborrel bestuur 2004, begin van een mooi jaar wink.gif
4. De introkampen altijd natuurlijk. Vroegah op Schier (hoogtepunt paranoia van 2003 smile.gif ) erg tof en later in Elsloo ook natuurlijk en dan vooral 2006 wink.gif
5. De borrels horen natuurlijk ook in het rijtje thuis

Photo of

10-04-2007 11:34
Mijn persoonlijke hoogtepunt: Uit de bocht vliegen om 0730 op de mountainbike te Schotland. Dán ben je pas echt in 1x wakker!

Tja en verder... het Jaar 2004 en net als de rest, heel chauvinistisch, de dingen die ik zelf georganiseerd heb tongue.gif maar dat wordt wel een heel lang lijstje wink.gif

Photo of Mart

Mart 10-04-2007 20:48
Heiko begint goed. From the top of my head:

1. Amerika Excursie! Een geweldige excursie naar geweldige plaatsen. Erg gezellig gehad met de groep mensen die mee waren en erg leuk om bij MIT rond te kijken, erg interresant om een top of the class Harvard dorm te zien. Boston en NY waren gewoon geweldig om in rond te hangen. Het land van Barnes & Nobles, Ben & Jerry's, Star & Bucks en Big & Mac! Ik mis die excursie nogsteeds heel erg!!
2. Constitutie borrel bestuur 2004, als je geen bestuur gedaan heb weet je niet hoe speciaal zoiets is! En dat filmpje was geweldig om te maken, misschien moet dat zelfs bovenaan staan smile.gif
3. Noorwegen excursie! Dat hutjes bij Oslo in de buurt, daar wil ik graag nog eens heen!
4. Schotland Excursie! Eigenlijk hebben noorwegen en schotland een gedeelde 3e plaats. Schotland was ook geweldig, ik ben nogsteeds verliefd op edinburg, Finnegans Wake (http://www.undiscoveredscotl...h/pubguide/finneganswake.html) en The Highlands!
5. Introkamp 2003. Dit was denk ik wel de meest gezellige commissie waar ik ingezeten heb! We hebben erg veel plezier gehad met het the paranoia en alles wat we er omheen bedacht hebben! Geweldig!
6. De 3 andere introkampen waarmee ik heb geholpen met organiseren smile.gif. Introcie is de beste en leukste commissie die je kan doen! Niet Te Filmen in 2005 was ook erg leuk!
7. Praag Excursie. Wijn en spelletjes spelen en dansen en bier zuipen!
8. Hamburg Excursie. Gezellig excursie toe ik nog niet iedereen erg goed kende!
9. Berlijn Excursie. Ook weer een geweldig gezellige excursie!
10. De Actie Films & Borrels van 2003. Die commissie mis ik ook nogsteeds een beetje!

En nog zoveel meer! Ik vergeet vast een heleboel! Zoveel ervaren en zoveel geleerd en voor zoveel plezier en gezelligheid gehad! En hopenlijk nog veel meer smile.gif

Photo of

10-04-2007 21:44



bier zuipen!

Dás altijd goed wink.gif

Photo of Lise

Lise 12-04-2007 11:04
1. Schotland 2005
2. Introkamp 2004
3. Introkamp 2007 was ook leuk smile.gif

Photo of

12-04-2007 11:55
Ohja, afgelopen introkamp... helaas waren de leukste dingen aan mijn bewustzijn voorbijgegaan... :$

Photo of

15-04-2007 13:33
Hmm. Voor mij was het laatste Alfabetfeest het hoogtepunt, denk ik. Introkamp was ik wat ziekig, en de rest van de activiteiten, tja...... Tis altijd wel *leuk*, maar niet iets ECHT bijzonders.... Ik wacht op een grote buitenlandse reis! smile.gif

Photo of

15-04-2007 21:08
Stop met wachten en begin met organiseren!