3e CoVer lustrum, hoe zit dat?

Photo of

06-04-2007 12:50
Ik hoor hier en daar alweer wat geruchten over lustrum vieringen en dergelijke. Ik meen zelfs dat er al een lustrumcie gezocht werd. Maar hoe zit dat nou eigenlijk en wanneer zal dat lustrum gevierd worden?

Niet dat ik de pret bij voorbaat wil bederven, maar volgens mijn info zou er pas in 2008 weer een lustrum gevierd moeten worden (CoVer werd in september 1993 opgericht, ik heb het eerste jaarverslag voor mijn neus liggen). Het eerste lustrum werd in studiejaar 1998/1999 gevierd, het tweede lustrum (ik zat in de commissie) werd in studiejaar 2003/2004 gevierd. Logisch vervolg: 3e lustrum in 2008/2009.

Ik ben dus benieuwd hoe het zit. Is het CoVer bestuur wat voorbarig? Of is men gewoon lekker vroeg met het organiseren? Of kloppen de geruchten die ik heb gehoord niet?

Photo of Mart

Mart 07-04-2007 10:50
Ik weet uit betrouwbare bron dat de mensen die bezig zijn een LustrumCie bijelkaar te zoeken wel weten dat het in 2008 is. Ik weet alleen nog niet precies wanneer in 2008 smile.gif

Photo of

07-04-2007 11:02
Ah, ik begon me al zorgen te maken wink.gif.
Nou, ik ben in ieder geval benieuwd.

Het vorige lustrum feest was in ieder geval supergaaf (of mag je zoiets niet zeggen als je het zelf mede georganiseerd hebt??). Heb toen nog wel eens zo'n grap gemaakt dat ik het volgende lustrum hopelijk niet meer als KI'er mee zou maken. Nou, daar zit je dan. In 2008 ben ik (afhankelijk van wanneer precies) nog niet eens op de helft van mijn master...

Maarja, het heeft ook een voordeel, kan ik weer een week feesten! (er vanuit gaande en hopende dat het feest weer een week duurt).

Photo of Chris

Chris 07-04-2007 11:04
@Heiko: volgens mij hebben heel veel mensen die toen bruut aan het feesten waren dat gezegd. Maar ja, hier zitten we dan toch met z'n allen he. Ik maak het nog net mee (of net niet, als ze in 2008-2009 beginnen)

Photo of

07-04-2007 11:08
Nou, ik heb er in ieder geval veel zin in. Lustrums zijn de gaafste (samen met Introkampen en Eindfeesten) activiteiten van CoVer! Oh, natuurlijk mag ik de megaexcursie niet vergeten. Die was ws nog wel het allergaafst (maarja, ook het duurst, dus qua prijs / gaafheid verhouding komen de andere activiteiten wel op gelijk niveau wink.gif).

Photo of

07-04-2007 11:10
Toch jammer dat het tegenwoordig zo moeilijk is om mensen te vinden die een buitenlandse excursie willen organiseren... (droomt even terug naar gave activiteiten uit het verleden).

Photo of

07-04-2007 11:11
Ik heb overigens natuurlijk de StudCie kleine buitenlandse excursie tekort gedaan twee posts terug. Die zijn ook altijd heel erg tof en gezellig en je ziet nog eens iets van een leuke Europese stad! smile.gif

Photo of Chris

Chris 07-04-2007 11:37
Haha, laten we het algemeen houden Heiko, er kunnen veel gave dingen georganiseerd worden bij CoVer wink.gif
(je bent ons symposium bv nog vergeten tongue.gif)
Hopelijk komen er weer meer fanatieke organisatoren aan. Voor ons is nou eenmaal het tijdstip van langzaam loslaten en overdragen aangebroken denk ik wink.gif

Photo of

07-04-2007 11:37
Ik heb maar even een nieuw topic geopend over de gaafste cover activiteiten ooit wink.gif. Kan iedereen zich uitleven.