FoToCurus van FoToCie

PhotoCee 05-04-2007 14:26
Hey Iedereen, ik had het al over de All gespamd, maar doe het ook hier nog even smile.gif

We houden dus op 12 mei een FoToCursus dag.
Eigenlijk willen we een goede opkomst en dat moet ook best kunnen, daarom, twijfel je, gewoon komen! smile.gif

Als je nog vragen/opmerkingen hebt, mits ze positief zijn, zet ze hier neer smile.gif. Negatieve opmerkingen.....doe maar niet wink.gif

Kortom, zeg even wat je er van vind enzo smile.gif

Photo of Martijn S

Martijn S 05-04-2007 14:26
Dit hierboven lezende merk ik dat ik genoeg smiley's gebruik.....

Photo of Sander

Sander 05-04-2007 14:31
Maar niet genoeg s-en wink.gif

Photo of

05-04-2007 21:48
Ik twijfel, dat zal dan wel betekenen dat ik moet komen wink.gif.
Nouja, als jullie het niet erg vinden twijfel ik nog even verder. Hangt natuurlijk ook een beetje af van de verdere opkomst wink.gif.
Heb zelf een Canon Powershot A410, daar kun je wel ietsje aan instellen wink.gif. Heb ook nog zo'n schattig klein statiefje erbij.

Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben is met wat voor mooie locaties jullie op de proppen komen. Zelf hou ik wel wat van spannende locaties, zoals leegstaande, vervallen gebouwen enzo. Ik heb nog een keer een shoot gedaan (gewoon voor de lol) in zo'n gebouw wat ik toevallig tegenkwam in Groningen. Eens kijken of ik daar nog wat pics van online kan zetten.

Photo of Matthijs

Matthijs 07-04-2007 12:20
Ik heb de mail nog niet gelezen, maar t klinkt interessant!

Ik ga er bij zijn! (onder voorbehoud) tongue.gif

Photo of Matthijs

Matthijs 07-04-2007 12:20
wooow, dat was m'n eerste post op t forum laugh.gif

Photo of Chris

Chris 07-04-2007 12:54
Ik heb helaas geen eigen camera sad.gif

Photo of Martijn S

Martijn S 07-04-2007 23:22
Mensen, zoals ik al zei, bij twijfel zeker komen.
Chris, misschien dat je van iemand kan lenen, want het wordt vast gezellig en met jou erbij alleen maar beter smile.gif

Matthijs, leuk dat je er ook bij bent wink.gif
Heiko, we zijn nog bezig met locaties, maar wat je zegt is de revue al langs gekomen en zijn we mee bezig.

Mensen, ik wil er een gezellig dagje van maken, dus hier hebben we wel wat opkomst voor nodig.
We zijn er zelf natuurlijk (dat is al wel 4), en we hebben al wat aanmeldingen plus wat ik hier lees zijn er al wel 10 mensen, maar mag best een beetje meer worden smile.gif

Photo of

08-04-2007 01:05
Nou, ik ben er vrijwel zeker wel bij. Het lijkt me erg leuk. Verwacht een dezer dagen een inschrijfmailtje wink.gif.

Ik heb trouwens wat materiaal van mezelf online gezet. Als je dat leuk vind kun je er naar kijken:

http://www.heikoharders.nl/fotogallery

Photo of Chris

Chris 08-04-2007 10:30
Mooie foto's Heiko. Sonde dat zo'n huis zo aftakeld (vooral dan al die graffiti overal)

Photo of

08-04-2007 10:40
Yes, maar het was wel spannend om daar foto's te maken!
Ik zag ook slaapspullen liggen, dus ik denk dat er 's nachts een zwerver/junk sliep. En ik ben ook op de bovenverdieping en op het balkon geweest, dat is toch wel spannend omdat het echt een bouwval was. Dus echt goed uitkijken waar je gaat staan (je wilt écht niet door het plafond zakken!).

Plus dat er nog een groot hek voorstond met 'verboden toegang voor onbevoegden' smile.gif.

Photo of

08-04-2007 14:37
Stiekum hoop ik natuurlijk met deze activiteit ook wel een beetje op zoiets (verlaten fabrieksterrein oid), maarja practisch gezien waarschijnlijk onmogelijk (vind maar eens zoiets en je bent met een grote groep mensen, plus het kan ook nog eens gevaarlijk zijn). Maar zie bijvoorbeeld:

http://www.infiltration.org  (en dan: abandoned sites)

Dat is écht gaaf.
En ook (even zoeken... ... nog niet gevonden wel iets anders):
http://gathering.tweakers.ne...72///foto%2Cbelgie%2Cverlaten
deze ook gaaf:
http://gathering.tweakers.ne...23///foto%2Cbelgie%2Cverlaten

hmm... helaas ik kan niet vinden wat ik zocht (groep hobbyfotograven die een dagje naar een sanatorium in belgie, genaamd 'lemaire' gegaan zijn), maar deze is ook gaaf:

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=25335

anyway: ik ben nogal een sucker voor dat soort dingen wink.gif
maar heb je in nederland volgens mij helaas niet zoveel opties voor...

Photo of Martijn S

Martijn S 08-04-2007 16:53
Met een grotere groep is zoiets ook al lastiger inderdaad, maar als je een oud pand als deze kan vinden, dan houden we ons aanbevolen smile.gif.
Als niet iedereen dat leuk vind, kunnen we ook altijd de dag in 2 helften splitsen, al ga ik daar vooralsnog niet vanuit. Gezelligheid staat immers voorop smile.gif

Photo of

08-04-2007 17:15
Ik ken helaas niet van dat soort plekken in de buurt. Het enige wat in de buurt komt is dat vervallen huisje wat je tussen mijn foto's kunt zien (zie eerder bericht in dit topic voor url).

Maar ik weet eigenlijk niet of dat nog steeds toegankelijk is (misschien ligt het nu helemaal plat?) en het is niet geschikt om met een grote groep naartoe te gaan.

Photo of

08-04-2007 20:58
@Chris: ik heb wel een camera die je kunt lenen. smile.gif