1 maand later.....

Photo of Ferdinand

Ferdinand 08-03-2007 20:46
Precies op de dag vandaag begon ik mijn tweede bestuursperiode.
Wat heb ik tot nu gedaan:

- Iets wat iedereen is opgevallen is dat de lidmaatschapgelden zijn geïnd. Echter door beperkingen in ons incassocontract lukte de boeken incasso’s niet. Hiervoor moet er nieuw incassocontract worden afgesloten met de Postbank.

- Sinds vorige week heb ik een algemene deelnameformulier in de standaarddocumenten map op de account gezet. Dit formulier kan gebruikt worden door alle commissies die activiteiten organiseren. Op dit formulier kan je ook aangeven of je liever via incasso wil betalen.

- We zijn overgestapt van Girotel Zakelijk naar Mijn Postbank.nl. Hierdoor kunnen we nu voortaan sneller en makkelijker betalingen doen. Ook in het weekend is het nu mogelijk om toegang te krijgen tot de CoVer rekeningen.

- Ik ben heel druk bezig geweest met debiteuren te mailen om duidelijk te maken dat ze nog geld moeten betalen aan CoVer. Tegelijkertijd ben ik bezig geweest de crediteuren uit te betalen.

Naast financiële taken krijg je als bestuurslid ook wel eens dingen te doen die buiten je vaste taakbeschrijving staat. We hebben de commissies verdeeld over de verschillende bestuursleden, dus ik ben nu ook een beetje commissaris intern voor de FoToCie, BoekCie (tongue.gif) en de n00bcie. Ook ga ik hoogstwaarschijnlijk de LustrumCie op me nemen.  Andere taken die ik nu doe is de ledenadministratie bijhouden en de COUS-lijst (voor bestuursbeurzen belangrijk) up-to-date houden. Het logo ontwerp van het nieuwe bestuur maken vond ik ook een leuke taak om op me te nemen.

Naast deze punten ben ik ook druk bezig geweest met allemaal kleine taakjes die niet noemenswaardig zijn.

De meeste tijd waar ik me toch mee bezig heb gehouden is alles zo aanpassen en veranderen zodat ik gedurende het vervolg van het jaar makkelijker mijn taken kan voldoen. Deze taak heeft aardig veel tijd in beslag genomen, maar ik kan voortaan efficiënter werken.

Zoals mijn medebestuursleden al hadden aangegeven; het is aardig druk geweest, maar ik heb van elk moment genoten en dat zal ook wel zo blijven.

Photo of Redge

Redge 09-03-2007 15:05
Nog bedankt voor de inside info voor dit artikel. Jammer genoeg waren deze dingen hier in het geheel van het bestuur niet belangrijk genoeg om ook op te nemen. Soms zijn de belangrijkste veranderingen die waar je weinig van merkt...