Een mooi begin

Photo of

13-02-2007 22:45
Vorige week was voor mij een hele bijzondere week. Ik ben die week namelijk voorzitter en tante geworden!

Voor de ALV donderdag was ik behoorlijk zenuwachtig, maar toen ik eenmaal ingehamerd was en op mijn plekje zat, werd ik gelukkig wel rustiger. Toch was ik opgelucht toen ik voor de laatste keer met de hamer kon slaan om de vergadering te sluiten. Na afloop van de ALV kreeg ik best veel positieve reacties, daar was ik erg blij mee! Het is altijd fijn om te horen dat mensen vertrouwen in je hebben!
Daarna is alles voor mijn gevoel heel snel gegaan. We zijn nu pas 5 dagen bestuur, maar we zijn al erg druk. Zaterdag was onze eerste officiele vergadering waarop we veel besproken hebben. Na de vergadering had iedereen dan ook een flinke takenlijst waar we nu allemaal hard mee bezig zijn. Zo zijn we onder andere bezig met het plannen en regelen van vergaderingen, een constitutieborrel, KVK-inschrijvingen enzovoorts.
Gelukkig had ik ondanks mijn volle agenda zondag wel tijd om in Utrecht mijn pasgeboren neefje te bekijken. Hij heet Luca Daniel en heeft heel veel zwart krullend haar, echt een schatje!

Hopelijk is dit een mooi begin van zowel een nieuw leven als de toekomst van CoVer als vereniging van KI en informatica!

Photo of Redge

Redge 13-02-2007 23:16
Ik merk idd volop dat jullie druk bezig zijn.

Was er nog een speciale indeling van de commissies en hun bestuur contact? Zag het verband tussen de commissies die jij mailde niet echt.

Photo of Sander

Sander 14-02-2007 13:49
Het is inderdaad een mooi kind, niet alleen maar lief a la Herman Finkers wink.gif

@Romke:

Redge: wij zijn gewoon graag onafhankelijk en eigenwijs

Als je nergens bij wilt horen moet je niet zeuren als je nergens bij past wink.gif

Photo of Redge

Redge 14-02-2007 20:00
Word.

Photo of Lise

Lise 16-02-2007 22:46
Neeltje: smile.gif