Bestuur XV

Photo of Ferdinand

Ferdinand 08-02-2007 18:10
YEAH!!!!!! Ik zit weer in het bestuur.

Na een lange, kritische, maar toch gezellige en geslaagde ALV ben ik weer blij dat ik weer aan de slag kan als Penningmeester.
Ik wil iedereen hierbij bedanken voor al hun input op de ALV en alle handige punten die we zeker zullen mee nemen naar de volgende bestuursvergadering en naar de volgende ALV.

Nu dat het OIC voorstel is aangenomen op de ALV staat er voor CoVer een spannende tijd op haar te wachten. Wij zullen misschien wat vaker onbekende gezichten zien, maar een vreemde is een vriend die je nog niet ken. En ik ga in ieder geval de informatici met open armen verwelkomen in ons gezellige vereniging.

En persoonlijk: Ik ben erg enthousiast en ben trots om CoVer weer te representeren als bestuurslid.

Photo of Chris

Chris 08-02-2007 19:43
Veel succes tijdens je bestuursjaar, financieen komt vast goed smile.gif
En ook de rest van het bestuur veel succes! Ik heb er weer veel zin in dit jaar (als "gewoon" lid en als RvA), de ALV gaf idd ook veel input, dat is ook altijd erg fijn.

Photo of Cas

Cas 09-02-2007 00:34
Veel succes, ook dit jaar weer!

Photo of Redge

Redge 09-02-2007 11:49
Veel succes. We'll be watching your every move.

Photo of Roeland

Roeland 09-02-2007 16:20
Succes met een oplettende(lees kritische) ALV smile.gif

Photo of Lise

Lise 10-02-2007 14:17
Het vijftiende bestuur! Tijd voor een bestuurslustrumfeestje tongue.gif.

Maar verder, bestuur 15, erg veel succes! Maar volgens mij hebben julie dat niet zo nodig en gaat het gewoon allemaal goed wink.gif

Photo of Bastiaan  Fens

Bastiaan Fens 12-02-2007 16:41
En daar drinken we op.. we wachten in spanning op de constitutieborrel! laugh.gif
Tot die tijd moeten jullie het doen met een virtuele succeswens van mij. De rest van mijn gelukwensen (die vooral Chris erg bekend in de oren zullen klinken) krijgen jullie dan! wink.gif