Stukje geschiedenis

Photo of Roeland

Roeland 13-11-2006 15:58
Eindelijk eens de kans om het woord te verspreiden, mijn woord dan. Ik denk dat ik eerst maar eens ga vertellen hoe en waarom ik in het bestuur ben gegaan.
Het begon allemaal op een witte, koude nieuwjaarsdag. De champagne was ook koud en smaakte erg lekker. Iedereen om me heen doet zijn en haar best om leuke voornemens te maken. Normaal ben ik daar niet zo fan van, maar ik doe toch vrolijk mee en ik verzin dat ik actiever ga worden binnen CoVer.
Drie maanden later heb ik daar nog steeds niks gedaan en dan komt ineens AmiGro. Dat is in ieder geval een beetje actief zijn, denk ik, en ik schrijf me in als dagmedewerker. Erg leuk om zoiets mee te maken. Naderhand raak ik in de Jongens van de Wit in gesprek met Nick, die erover zit te denken bestuur te worden. Ik vertel over het bestuur dat ik op dat moment doe (selwerd 1 flatbestuur) en Nick vertelt mij wat meer over de Brainstorm waar hij in zit. Het klinkt wel interessant, maar het lijkt mij niet handig dat ik, zonder enige commissie-ervaring binnen CoVer, zomaar in het bestuur ga. Ik ga vrolijk verder met andere dingen.
Twee maanden later ben ik ineens overgehaald om in het bestuur te gaan. Niemand leek het een heel groot probleem te vinden dat ik geen grote bekende was binnen CoVer, hoewel het waarschijnlijk wel verstandig was dat ik geen functie ging invullen waarbij de promotie erg belangrijk was. Ik ben dus weer lekker secretaris geworden, een functie die ik al eerder ingevuld heb en die mij erg bevalt.
Voor mijn gevoel zijn we nou al een hele tijd bezig en het is me erg bevallen. Ik heb nog redelijk wat dingen die ik wil bereiken als bestuur van CoVer, maar gelukkig is die periode nog niet over.

Lees later meer over de avonturen van Roeland binnen CoVer op deze weblog wink.gif

Photo of Cas

Cas 13-11-2006 18:12
Bestuur is gaaf laugh.gif!

Je bent ook een fijne secretaris hoor wink.gif

Photo of Roeland

Roeland 13-11-2006 20:56
gimme your love smile.gif

Photo of Mart

Mart 14-11-2006 00:43
Niet vergeten: Big Brother tongue.gif

Photo of

07-04-2007 11:57
hmmja, hoe ging het ook alweer bij ons bestuur? laugh.gif

stefan, sander, mart en ik hadden introcie gedaan (er waren ook nog anderen overigens), een tijdje later hadden we een feestje waar we allevier echt flink bezopen raakten en toen was het (lallend):

'heeeuuuuh jaahh introcie was gaaaaaf man, zullen we ook bestuur doen?'
'jaaaah! dat is een goed ideeee!'
'ik word voorzitter!'
'ik word wel penningmeester!'
'dan wil ik wel extern zijn!'

Nouja, dat was dat. Toen moest er nog iemand bij om de boel compleet te maken en wij vonden dat we toch wel een vrouw erbij moesten in het bestuur. Nou, Mart kende Maaike en dacht dat zij misschien wel over te halen was. Dat heeft een tijdje geduurt, maar toen zag Maaike ook in dat het toch wel een goed idee was.

Zo ging het ongeveer wink.gif.

Photo of Mart

Mart 07-04-2007 22:06
Jep.. that's the way it went. Het feestje was van martin, die ook samen met ons, liesbeth, marlieke en.. ehh.. eelke? - Ik weet het niet meer - introcie deed.

En jullie hadden al bedacht dat ik penningmeester moest worden voordat ik wist dat we bestuur gingen doen.. als ik me niet vergis smile.gif

Photo of

08-04-2007 10:53
haha, dat zou me dan ook weer niets verbazen.
en volgens mij klopt liesbeth, eelke en marlieke wel smile.gif

Photo of Mart

Mart 08-04-2007 11:30
Ahh.. de goede oude tijd, toen kon ik nog gewoon lekker in een commissie of bestuur stappen en me geen zorgen maken over wanneer ik klaar zou zijn met studeren! Heerlijk smile.gif

Photo of

08-04-2007 11:59
precies!
commissietje meer? Aah, dan toch gewoon een vakje minder! smile.gif

Photo of Mart

Mart 08-04-2007 18:39
Idd.. dan doe ik toch gewoon het hertentamen? wink.gif

Photo of

08-04-2007 18:59
Over drie jaar!

Photo of Chris

Chris 09-04-2007 09:25
Nu we het toch over sentiment en 3 jaar geleden hebben: morgen is het (alweer) 3 jaar geleden dat we in het vliegtuig naar Boston zaten!
Dus over 2 jaar McCie reunie wink.gif

Photo of

09-04-2007 09:51
Ah, dan kijk ik al uit naar over 2 jaar smile.gif.

Photo of Mart

Mart 09-04-2007 11:58
Anders ik wel!