Bespreken van activiteiten

Photo of Cas

Cas 31-10-2006 13:12
Hi @ all,

naar mijn idee ontbrak op het forum nog de mogelijkheid om activiteiten te bespreken. Hier kunnen commissies alles gerelateerd aan activiteiten posten en leden kunnen hun reacties hierop kwijt. Hopelijk bevalt het idee, dus graag hier jullie reactie op deze aanpassing van het forum...

Photo of Stephanie

Stephanie 31-10-2006 13:19
Ik vind het wel nuttig smile.gif

Photo of Pieter

Pieter 31-10-2006 15:34
Wat is het verschil tussen dit forum en het algemene "CoVer"-forum? die heeft ook als beschrijving


Tips voor de vereniging? Activiteit was geweldig? Bespreek het hier.

Photo of Cas

Cas 31-10-2006 21:23
Mijn idee is sowieso op dit wat minder algemener te gaan maken, dit is een begin wink.gif

Photo of Pieter

Pieter 01-11-2006 08:39
Persoonlijk lijkt het me handiger om niet al te veel fora te hebben. We hebben er nu al zoveel dat het lastig is te bepalen wat waarheen moet, en aangezien er maar 10 posts per dag zijn of zo heeft het niet heel veel zin om meer fora aan te maken. Als het forum zometeen goed loopt is dat een andere zaak, maar een heleboel kleine fora spreekt weinig mensen aan lijkt mij.

Verder vind ik het ook wel apart dat het "CoVer"-forum niet voor iedereen zichtbaar is, en deze wel smile.gif

Photo of Cas

Cas 01-11-2006 09:48
Ik heb verder nog niet de rechten bekeken. Maar sowieso willen we de structuur van het forum veranderen, dat was al een van onze primes...