Tijd voor een Groots KI Feest

Photo of Henrieke

Henrieke 29-10-2006 19:20
Klinkt interessant heh, zo'n onderwerp. Enige voorwaarde is echter wel dat we de prijsvraag voor de nieuwe FBOR moeten gaan winnen. Het idee is ontstaan op de terugreis van de Amsterdamtrip, plan van aanpak is dat we met een grote groep mensen gaan brainstormen, we verzinnen zoveel mogelijk goede namen, reden erbij zetten en op tijd inleveren. Als 1 van ons dan wint organiseren we een echt groot feest. De deadline ligt op 3 november, dus wie kan er of dinsdagavond of donderdagmiddag? Of weet je een beter tijdstip om samen te gaan brainstormen?

Photo of Cas

Cas 29-10-2006 21:25
Wat een vet idee laugh.gif! 550 euro was het toch? Wil er wel aan mee dragen iig!

Photo of Redge

Redge 29-10-2006 22:41
Klinkt goed. Brainstorms zijn mijn specialiteit wink.gif Dinsdag en donderdag kan wel, bij voorkeur dinsdag.

Photo of Mart

Mart 29-10-2006 23:16
Ik wil ook wel mee brainstormen, maar ik kan alleen dinsdag en ik wil niet helemaal garanderen dat ik mee doe, want ik heb deze week ook nog 2 tentamens waar ik voor moet leren...

Photo of Henrieke

Henrieke 30-10-2006 08:41
Dinsdagavond kan het bij mij wel, liefst dan om een uur of 8 anders gaat het wel heel erg laat worden voor er wat op papier staat. Mensen die niet kunnen, kunnen natuurlijk wel hun ideeen mailen, of hun naam beschikbaar stellen om te gebruiken voor creatieve uitspattingen. Ennuh het gaat om 450 euro wink.gif

Photo of Lise

Lise 30-10-2006 12:41
Ik kom wel even langshoppen.. Wie weet heb ik een creatief idee. Wie neemt de inschrijfformuliertjes mee?

Photo of Henrieke

Henrieke 31-10-2006 15:36
Ik heb bij mij thuis een aantal formulieren liggen en er liggen nog wel wat sapjes in mijn koelkast en thee is er in overvloed. Ik heb geen flauw idee wie er langs willen komen, maar jullie zijn welkom! Mocht je speciale drank of voedsel wensen hebben, dan mag je dat natuurlijk altijd meenemen. Mijn adres staat overigens gewoon op de site, leesbaar voor hen die ingelogt zijn en anders zal ik er voor zorgen dat mijn telefoon niet op stil staat!