Laatste nieuws

Photo of Chris

Chris 09-06-2007 17:24
Goed om te lezen dat de opkomst nuttig was. Alhoewel ik nog wel wat aanvullende puntjes erop zou hebben.
Volgens mij zijn alle commissies (of iig veel) belangrijk bij het promoten van een goed en leuk beeld van CoVer (en niet alleen de commissies die met een sterke vertegenwoordiging op het overleg waren wink.gif). Denk aan het gevoel van gezelligheid en samenhorigheid dat kan ontstaan op een geslaagd introkamp, een gezellige Actieborrel, een leuk StudCie uitstapje naar een andere kant van het land of een buitenlandse reis (een week of langer op elkaars lip zitten helpt wel in het creeeren van samenhorigheid smile.gif).

Volgens mij is een van de belangrijkste zaken dat actieve leden van CoVer meer laten zien dat ze actief lid zijn van CoVer en dat wat zij doen leuk is. Dus door eens enthousiast te vertellen over de activiteiten waar je bent geweest en door ook studiegenoten mee te vragen naar activiteiten. Als ze daar eenmaal zijn, zien ze wel dat het leuk is en willen ze vanzelf helpen smile.gif

Photo of Redge

Redge 09-06-2007 17:33
Dan had je naar het forum moeten komen wink.gif Ik doe verslag van wat er daar gezegd is.

Photo of Chris

Chris 10-06-2007 11:44
Dat snap ik wink.gif
Ik had ook willen gaan, maar kon helaas niet komen (Ik had deze mening wel meegegeven aan het bestuur om daar uit te dragen, mocht niemand anders het opwerpen)

Photo of Chris

Chris 06-09-2007 07:48

BrainStorm: Introkamp 2007: iedereen enthousiast
Leuk stukje Brainstorm/Romke! smile.gif

De persoon die telefonisch bood bij de veiling was trouwens Mark IJbema, ouderejaars informatica, die schijnt traditioneel alle broden van introkamp op te kopen (en daar ook een jaar lang van te eten sick.gif)

Photo of Roeland

Roeland 06-09-2007 15:58
'uiteindelijk zijn we geen eerstejaars kwijt geraakt.'

dat klinkt erg verbaasd tongue.gif

Photo of Redge

Redge 06-09-2007 17:40
Eerder teleurgesteld tongue.gif

Photo of Ferdinand

Ferdinand 06-09-2007 19:58
HEEJ!!!!!

Er is helemaal geen verslag dat er enorm veel Ultimate Frisbee werd gespeeld.

Photo of Anita

Anita 06-09-2007 21:58
ja! en ik mis ons BOMmen sochtends vroeg ook tongue.gif
maarja.. Romke BOMde dan ook niet mee tongue.gif
(FOEI!) en er is zoveel om over te schrijven op zo'n kamp smile.gif

Photo of Redge

Redge 07-09-2007 08:22
Be my guest.

Serieus: Schrijf! Wij plaatsen.

Photo of

11-09-2007 01:17
Het grote geheim van Mark IJbema zal aan het grootste deel van de aanwezigen bij de veiling nog wel voorbij gegaan zijn, trouwens....

Oh, en het bier was niet op, maar de druk was van de tap (Verkeerde aansluiting koolzuur), maar boeiend.... Mooi verslag idd!

Brainstorm 26-09-2007 19:55
2-0 voor Actie