Het goede/indrukwekkende/knappe films topic

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 30-06-2010 22:13
Ben ik even blij dat ik die film niet gemaakt heb wink.gif

Photo of Laurens

Laurens 16-07-2010 02:41
Ik ook niet wink.gif Maar wel een mooie film smile.gif Echter niet leuk zo voor het slapen gaan... Zet je aan het denken (en dromen tongue.gif) Het was nog niet zo erg als met "The imaginarium of Doctor Parnassus", waar ik ècht geen bal van snapte, maar komt wel in mijn top tien van

eh....?-films.

Shutter island hoort ook in dat rijtje wink.gif

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 16-07-2010 09:57
Dude, Shutter Island was zo voorspelbaar als de pest, dat is dus echt geen eh....?-film.

Photo of Died Piraat

Died Piraat 16-07-2010 14:12
Dr. Horrible's Sing-Along Blog, fucking awesome! laugh.gif

Photo of Banana Me

Banana Me 16-07-2010 19:54

Henk Hamtermiet: Dude, Shutter Island was zo voorspelbaar als de pest, dat is dus echt geen eh....?-film.

QFT
Vermakelijk, maar te voorspelbaar. Had de clou al in het begin door (en dat heb ik niet vaak bij films tongue.gif).

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 06-08-2010 10:21
The imaginarium of Doctor Parnassus daarentegen was echter wel een OMGWTFONDUE-film...

Photo of

09-08-2010 19:11
Heb onlangs Inception in de bios gezien, en ik was niet bepaald onder de indruk. Het speelt zich in dromen af, maar is weinig fantasievol, soort van 3 slechte actiefilms in 1. Voor een zogenaamde 'intellectuele' film wordt er teveel dialoog besteed aan de werking van de extraction en inception. Misschien was Nolan bang dat het publiek het niet zou begrijpen.

Misschien had Nolan met Gilliam moet ruilen, en dus had Gilliam Inception moeten regisseren en Nolan Parnassus.

Photo of

09-08-2010 23:55

a3aan: Heb onlangs Inception in de bios gezien, en ik was niet bepaald onder de indruk. Het speelt zich in dromen af, maar is weinig fantasievol, soort van 3 slechte actiefilms in 1. Voor een zogenaamde 'intellectuele' film wordt er teveel dialoog besteed aan de werking van de extraction en inception.

Niet met je eens daar. Ik vond het juist fantasievol, het is fictie. Bovendien was de actie geweldig naar mijn mening. En ik vond dat ze een paar keer net wat te snel gingen in de uitleg van extraction en inception. Eigenlijk denk ik dat de gewone mens er het behoorlijk lastig mee heeft in dit tempo, dus prima tempo wat mij betreftwink.gif.
Het stuk dat ze de wereld omdraaien is trouwens adembenemend.

Photo of Banana Me

Banana Me 15-08-2010 21:01
Wat Sjors zegt, ik heb ontzettend genoten van die film smile.gif

Photo of

16-08-2010 10:00
De film had het nare side effect dat elke keer als Ellen Page ( Ariadne) in beeld kwam, ik pijn in m'n ballen kreeg sad.gif Ik heb vele filmmonsters gezien, maar niets kan op tegen Ellen Page met een scalpel in haar hand.

Photo of

16-08-2010 13:31
Alleen de naam van die link deed me al denken aan die flim... EEK!

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 01-09-2010 14:32
eerst Hard Candy gekeken, nog geen 2 dagen later Juno gekeken... brainfuck.

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 08-11-2010 09:25
http://www.imdb.com/video/imdb/vi107256089/

Sucker Punch, ik wil dat 'ie niet pas in maart uitkomt.. laugh.gif

Photo of Joël Kuiper

Joël Kuiper 27-04-2011 16:31
Nou bij deze mijn geupdate lijstjes met een super nerd PHP scriptje erbij! http://casualconnect.net/movies.html

Photo of

27-04-2011 18:57
Vorige week Brick gekeken. Echt leuk! Gangster/Maffia/Detective/HighSchool/Mystery in één smile.gif