Nieuwe website: designs

Photo of

14-09-2009 16:42

Arryon: En 5 verschillende ook nog =D

Maar goed, dat is een beetje een filler-image. Al zijn AIBO's natuurlijk wel onlosmakelijk verbonden met A.I.

Tot ze compléét versleten zijn, en er een tweevoeter komt wink.gif

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 14-09-2009 17:51

Arryon: En 5 verschillende ook nog =D

Maar goed, dat is een beetje een filler-image. Al zijn AIBO's natuurlijk wel onlosmakelijk verbonden met A.I. tongue.gif

ja, maar Cover is niet meer de studievereniging voor ki hea tongue.gif

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 14-09-2009 17:57

Dirk Zittersteyn: ja, maar Cover is niet meer de studievereniging voor ki hea tongue.gif

Euh.. jawel? tongue.gif En als je ze een beetje lief aankijkt, kun jij als informaticus vast ook best overweg met zo'n technotekkel

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 14-09-2009 18:10

Eric: Dirk Zittersteyn: ja, maar Cover is niet meer de studievereniging voor ki hea tongue.gif

Euh.. jawel? tongue.gif En als je ze een beetje lief aankijkt, kun jij als informaticus vast ook best overweg met zo'n technotekkel

ok, ik zal me wat betader opstellen: Cover is niet meer de studievereniging voor niet-informatici.

Photo of Wilco

Wilco 14-09-2009 21:28
Ik ben het met Dirk eens: we zijn zo hard bezig om de vereniging van het 'alleen ki'-imago af te helpen en ons echt te profileren voor informatici. Als de nieuwe website straks vol met aibo's zit wordt het nog moeilijker om informatica studenten meer bij Cover te betrekken.

Verder: de template ziet er leuk uit, maar het is jammer dat je geen gebruik maakt van de kleuren van de huisstijl van Cover: bordaux rood en wit. Ook heb je de indeling van de oude site gebruikt, terwijl we juist zo goed hadden nagedacht over een nieuwe indeling. Het zou leuk zijn als daar het nog aan sleutelt, want het ziet er verder wel gelikt uit. smile.gif

Photo of

15-09-2009 07:39
Je hebt gelijk Wilco, een site moet inderdaad in de huiskleuren gemaakt worden. Het klopt dat ik de indeling van de oude site heb overgenomen, vooral omdat ik ook helemaal niet weet wat jullie precies willen doen. Maar ik wil best nog iets nieuws verzinnen. Kan ik ook gelijk eens proberen wat het doet als je er de dingen in zet die voor ons allemaal veel belangrijker zijn tongue.gif

Photo of psiborg

psiborg 17-09-2009 00:49
Ziet er ook best tof uit Arryon! smile.gif

Nu de rest van de site nog ;p

Photo of

17-09-2009 11:23
Oké, het moet dus SLIC worden (super leuke interactieve coversite)?

I'll see what I can do tongue.gif

Photo of

17-09-2009 17:28
Ben er nog steeds mee bezig, alleen het verschil dit keer is dat ik het eerst af ga maken voor het hier te posten >.>

BTW, WebCie: hebben we ook een minimale resolutie?
kan ook mailen maar dit is goed voor m'n postcount.

Groetjes :3

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 17-09-2009 23:03
Pff, mensen onder de 1024*768 zijn wel erg zielig tongue.gif Zelfs 1280*1024 is al weinig, magoed, dat moeten ze nog zelf weten wink.gif

Photo of Wilco

Wilco 18-09-2009 13:57
1024 is toch wel de minimale breedte, maar dynamische breedte zou helemaal mooi zijn. wink.gif

Photo of

19-09-2009 13:39
Gelukkig hoef ik dat niet te programmeren tongue.gif
Maar ik houd er wel rekening mee.

Photo of Wilco

Wilco 27-09-2009 11:31
En de update van mijn design (die eigenlijk al heel lang op bij mijn ouders op de pc stond tongue.gif): http://wilco.svcover.nl/wilco2.png

Photo of Anita

Anita 29-09-2009 21:17
mooier!! mooie kleurstellingen smile.gif lekker zakelijk in vergelijking met je eerste preview.
Praktisch dat alles wat je gebruikt op de site op de hoofdpagina past, op zo'n stijlvolle en overzichtelijke manier.

Kom maar door met die site smile.gif

Photo of Banana Me

Banana Me 30-09-2009 19:53
Mooie Wilco, alleen.... Er staat nergens of de SLACK open is!