Als cover een minecraft server zou hebben zou ik erop spelen

Photo of 🍆

🍆 26-10-2012 09:08

Photo of

26-10-2012 17:06
Ik, i7Grendel, wil ook wel weer spelen.

Photo of Cedric Fekken

Cedric Fekken 27-10-2012 16:05
Oh en ik, Nightmyst1, wil ook wel weer spelen natuurlijk smile.gif

edit: ik ben al toegevoegd zo te zien, danku smile.gif

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 27-10-2012 20:56
Ik wil er ook wel op kunnen smile.gif nick: wwwhizz

Wat moet ik allemaal installeren?

Overigens hostte ik ook ooit een minecraft-server voor een select groepje, maar dat was af en toe wat traag, wat voor server gebruik je? Overigens wil ik je op het hart drukken om iig daily backups te maken, liever nog met een mod die elke x minuten een backup maakt zolang er iemand iets veranderd heeft...

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 29-10-2012 09:30
Gewoon de Technic Launcher downloaden, die doet alles automagisch.

Verder: Het draait allemaal smooth, en er zijn backups.

Photo of

29-10-2012 09:33
Nee, techniclauncher doet niet alles. Mijn game is up2date (1.4.2) en kan ik gewoon mee spelen. Op het moment dat ik de launcher start, kan ik inloggen, gaat hij downloaden en krijg ik altijd een update failed messege om mijn oren... Heb al wat rond zitten zoeken, heb al verschillende dingen gedaan (java update, complete minecraft reinstall, alles met technic installeren) maar het werkt nog niet!

edit: en natuurlijk werkt hij nu wel. It's magic. Anyway... nickname: guussieboy

Photo of Banana Me

Banana Me 29-10-2012 09:58
Probeer de tekkitlauncher?

Photo of Tim

Tim 29-10-2012 11:31
Komt omdat 1.4.2 net uit is gekomen en de technic launcher nog niet geupdate was om dat te verwerken, had ik eerst ook. Er is wel een fix, voor als er mensen zijn die die error (update failed) nogsteeds krijgen:  "A solution: download Minecraft 1.2.5 from Mojang directly (url: http://assets.minecraft.net/1_2_5/minecraft.jar ), rename the file you just downloaded to minecraft_1.2.5 and place that file into your .techniclauncher/cache folder."

Works like a charm.

Photo of Michiel

Michiel 29-10-2012 16:32
Gnoevoet represent! Ik spam je ook wel even op skype voor 't geval dat sneller gaat.

Photo of Banana Me

Banana Me 30-10-2012 16:47
Hmm, ik heb perongeluk een update van een van de mods geaccepteerd en nu ben ik niet meer compatible met de server. Weet iemand hoe ik dat kan fixen, of anders kan de server een update krijgen? smile.gif

Photo of Tim

Tim 30-10-2012 19:37

Banana Me: Hmm, ik heb perongeluk een update van een van de mods geaccepteerd en nu ben ik niet meer compatible met de server. Weet iemand hoe ik dat kan fixen, of anders kan de server een update krijgen?

Tekkit gewoon opnieuw installeren?

Photo of Banana Me

Banana Me 31-10-2012 15:23

Tim Haarman: Tekkit gewoon opnieuw installeren?
Thx voor de tip, heeft gewerkt smile.gif

Photo of Marijn Pool

Marijn Pool 03-11-2012 22:24
Om de server online te houden vraag
ik een kleine bijdrage van 1 euro/maand
Het geld overmaken naar:  8679801
Tnv. Dhr M Pool met als vermelding je username of betaal het me contant

Photo of 🍆

🍆 04-11-2012 20:42
Ga ik door al de moeite om Tekkit te hebben, want ja, als iemand geld vraagt om een server up te houden moet het wel goed zijn. Issie vervolgens down.

Photo of Harry de Boer

Harry de Boer 04-11-2012 21:05

Rob Tierolff: Ga ik door al de moeite om Tekkit te hebben, want ja, als iemand geld vraagt om een server up te houden moet het wel goed zijn. Issie vervolgens down.

Ach, aan de andere kant: ik heb eindelijk weer eens een aantal dingen grondig schoon gemaakt.

Edit: en ga es niet Minecraften maar met goop bezig! (Oh wacht ik ben ook nog niet helemaal klaar met nakijken en heb geminecraft, guilty!)