Nieuwe website: designs

Photo of Daniel

Daniel 15-06-2009 23:46
Ik - niet WebCielid - vindt het prima als jij ook een poging waagt smile.gif

Photo of

16-06-2009 10:04

LuchtJon: Oh trouwens, is het voor niet webCie leden ook toegestaan om een design aan jullie te presenteren? Ik zou zelf ook wel een poging willen wagen ; )

Force the use!

Photo of Randy Wind

Randy Wind 16-06-2009 16:47
Ik kijk er zeker naar, ben benieuwd.

Over het portefolio website gedeelte: klopt alleen het is net niet helemaal portefolio, licht er een beetje tussen in.

De kleuren zijn inderdaat wat somber, Allen het logo van cover heeft gewoon donker kleuren (bordau achtig rood, met wit[ok deze is niet donker zou je hier inderdaat op in moeten spelen]).

Photo of

16-06-2009 17:46
Ik zou graag iets maken voor jullie, maar Adobe heeft met photoshop CS4 zo'n failproduct gemaakt dat hij nu IEDERE keer als ik opstart na 8 seconden crasht :').
Misschien komt het door windows7, ik weet het niet, maar het is wel super irritant. Photoshop is ook het enige programma dat uberhaupt crasht.

Photo of

16-06-2009 19:53
nevermind, 32 bits werkt wel. Ik ben al iets aan het maken maar ik ga niet over 1 nacht ijs...

Photo of Anita

Anita 17-06-2009 15:22
spannend smile.gif
overigens vind ik het niet zo erg dat de shoutbox en de agenda zo groot zijn... dat zijn de 2 dingen waar Coverleden de website het meeste voor gebruiken lijkt mij smile.gif

dus... voor jouw design... maak ze niet piepklein, anders wordt jouw design daar weer op aangekeken wink.gif

Photo of

17-06-2009 18:24
Ik weet uberhaupt niet wat voor dingen er allemaal op de nieuwe site komen. Een shoutbox is logisch, maar voor de rest maak ik wel gewoon iets leuks, en als er iets niet in past dan maak ik wel meer ruimte tongue.gif. Het gaat in eerste instantie toch om het idee, de kleuren, vormen etc.

Photo of Randy Wind

Randy Wind 18-06-2009 00:37
Zie het niet teveel als Shoutbox en agenda enz.. maar gewoon als eerste tweede en derde orde elementen. het gaan er om dat je onderdelen precenteerd op belang (altans zo zie ik het: een methode om dat aan tegeven is dan het claimen van ruimte bijvoorbeeld).

Eerste orde elementen zijn belangerijk moeten op een of ander manier opvallen
Tweede orde elemente mogen de eerste orde niet overheersen.
en ga zo door maar maak er niet teveel ordes van. (echter in je hooft mag alles: maar alleen handig als het je ook helpt)

Bij de implentatie kan gekeken worden wat in welke orde komt.

(Ik zie de content altijd als eerste orde: maar het gaat om de analogy) tongue.gif.

Photo of Lise

Lise 04-09-2009 16:41
Ik vind wilco.jpg en r1 en r2.png errug mooi. Super jongens, wanneer zien we de resultaten?

Photo of

05-09-2009 19:56
Oh, wacht wacht, ik heb nog steeds iets gemaakt wat nog niet helemaal af is. Misschien maak ik het morgen wel af en dan plaats ik het :O

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 06-09-2009 16:15
ooooooh, daarom duurt het zo lang.

Photo of Luuk Bom

Luuk Bom 09-09-2009 22:42
Wilco.png ziet er inderdaad echt strak uit!

Photo of

13-09-2009 21:33
Oké, het duurt nu zo lang en ik wilde het design nog een beetje anders maken, omdat er nu niet zoveel secundaire informatie op past, maar ik wil het idee toch maar even laten zien, voordat het straks misschien te laat is.

Ik heb hem in het blauw en wit gemaakt, maar de kleur maakt niet zo heel veel uit, er zijn wel veel verschillende kleuren mogelijk denk ik.

http://www.xs4all.nl/~binkhelp/cover.jpg
http://www.xs4all.nl/~binkhelp/cover2.jpg

Dit design lijkt in wezen vrij veel op wat we nu hebben. Dat komt ook omdat ik dat voor derden wel een goede opzet vind. Mensen van buitenaf en de coverleden kunnen op dezelfde manier de 'standaard' informatie vinden, zoals deze nu te vinden is.

Ik wilde alleen als secundair aspect aan de rechterkant van het 'hoofd-content-vak' misschien tabbladen doen, zodat, als je ingelogd bent en op een tabblad klikt, je een andere 'laag' tevoorschijn haalt, met dingen als chat of shoutbox o.i.d., dingen die voor de gezelligheidsbezoeker leuk zijn tongue.gif.

Bovendien lijkt het me dan leuk om in je profiel in te kunnen stellen welk tabblad je graag als eerste getoond wilt hebben bij het bezoeken van de site, zodat je als je dat wilt gelijk het forum kunt krijgen als je de URL van de site intikt of iets dergelijks.

Dit heb ik nog niet grafisch uitgewerkt, maar zoals ik al zei, ik wilde niet dat het te laat zou zijn om het te laten zien.

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 14-09-2009 10:50
1e reactie: AAAAAAAAAAAAAAARGH AIBO'S!!!!~!~!~!~!!!@~!@~!@`2`1`1`.

2e reactie: nice smile.gif

Photo of

14-09-2009 16:09
En 5 verschillende ook nog =D

Maar goed, dat is een beetje een filler-image. Al zijn AIBO's natuurlijk wel onlosmakelijk verbonden met A.I. tongue.gif