Valt er over een terugkeer naar Jut & Jul te onderhandelen?

Photo of

21-03-2009 23:14

Eric:
Margreet: Margreet: Volgens mij hebben we minstens 2 keer voor een dichte deur gestaan bij de jut&jul terwijl er gewoon afgesproken was dat we er een borrel zouden houden. We zijn toen maar uitgeweken naar de eerste kamer..
Dit was bij café de Doos, daar willen we sowieso niet naar terug wink.gif

Klopt niet Eric, directe aanleiding om bij J&J weg te gaan was er 2x voor nix staan... Een keer zat er een andere groep bij een 1 dag student, en een keer dicht toen we zouden borrelen.

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 22-03-2009 01:08

Ben: Klopt niet Eric, directe aanleiding om bij J&J weg te gaan was er 2x voor nix staan... Een keer zat er een andere groep bij een 1 dag student, en een keer dicht toen we zouden borrelen.

Ik ben één keer op een borrel uitgeweken naar de eerste kamer sinds ik bij Cover zit en dat was toen we bij de Doos borrelden.. Dat J&J niet chill was om afspraken mee te maken zal ongetwijfeld, maar ik heb daar niet twee keer voor niets gestaan.. (het zou natuurlijk voor mijn tijd kunnen zijn gebeurd, maar t/m november mijn eerste jaar hebben we daar geborreld, dus echt direct was het niet..)

Photo of Anita

Anita 22-03-2009 17:43
dat was dan waarschijnlijk voor jouw tijd. Maar ik kan me ook nog zulke dingen bij de Jut&Jul herinneren..  eigenlijk is het een no-go

Photo of Anita

Anita 22-03-2009 17:45
en.. HJ is geen eis, palm bijvoorbeeld is ook lekker. en anders bestellen we wel leffe ofzo. en jupiler is ook prima bij karakter, alleen een beetje duur

zolang het maar geen écht smerig bier is (de walrus.. kuch..)

Photo of

23-03-2009 17:21
Ik heb het ff aan Peter Jorritsma gepraat en het volgende weten we nog wel:
dat wij daar elke maand kwamen en ze opeens zeiden: nee, volgende week (op onze vaste dinsdag) kan het niet bij ons, dan zit er een andere groep. En toen had ie voor ons geregeld dat we naar een of andere kroeg daar om de hoek konden ofzo...
en ik heb er ook een keer voor een dichte deur gestaan tongue.gif