FoToCurus van FoToCie
Martijn S
–
11-04-2007 13:37
klein foutje: 17 mei moet 19 mei zijn...dus de zaterdag erop
dus Zaterdag 19 MEI
Matthijs
–
11-04-2007 15:17
Ik kan 19 mei ook prima!
Martijn S
–
11-04-2007 15:59
heb blijkbaar 2 keer iets neer gezet, stomme vertraging, dacht dat het niet goed ging. Anyway, ben blij dat jullie iig al wel kunnen
Lise
–
12-04-2007 10:59
Woei! Ik ga mee!
Stephanie
–
12-04-2007 12:00
Ik kan 19 mei ook wel..
@Heiko: nee dat niet, maar wel vaak vanuit de trein gezien en gedacht dat dat eens wel een mooi huis moet zijn geweest en afgevraagd waarom het nu daar zo vervallen staat en niemand er iets mee doet..
PhotoCee
–
15-04-2007 18:04
Oke, bij gebrek aan negatieve feedback betreffende de verplaatste deadline ga ik nu CoVer bestuur vragen of 19 mei ook goed is (dit willen ze namelijk altijd ).
Ga er 100% vanuit dat het geen probleem zal zijn, maar er komt dan nog een all mailing hierover zodra we meer weten.
Mooi dat het zo kon en dat niemand er problemen mee had.
Martijn S
–
17-05-2007 19:30
Ik heb gister de uitleg eigenlijk al over de ALL gestuurd, maar toch nog even een kort berichtje hier.
De hele week waren we al naar de weersvoorspellingen aan het kijken en het zag er steeds slechter uit voor Zaterdag. Gister zijn we naar de lokaties gaan kijken die we nog niet gezien hadden en toen het duidelijk werd dat je er niet kan schuilen hebben we besloten dat het geen fijne dag wordt wanneer je de hele dag in de regen moet staan.
Dat deze mail zo laat werd verstuurd is jammer. Wegens drukte met studeren hadden we nog niet alle lokaties gezien. Toen ook deze lokaties duidelijk geen schuilplaats konden zijn voor de regen, hebben we besloten dat het beter is de dag uit te stellen.
Voor degenen die zich hadden aangemeld:
We gaan met jullie overleggen welke datum wel goed uitkomt, hier krijg je nog bericht over. Zodra we een datum hebben kunnen kiezen met zijn allen, zullen wij via de ALL een nieuwe uitnodiging sturen voor andere geïnteresseerden.
Onze excuses dat jullie het zo kort van te voren kregen te horen (eerder leek het met het weer mee te vallen).
Matthijs
–
19-05-2007 11:11
Het is prima weer! mijn fototoestel staat klaar, eergisteren 3 kleurenfilters gekocht, ik denk dat ik straks zelf maar ff een fotoshoot ga doen
en dan eens kijken hoe mijn fotos worden met een (omgerekend) 700mm lens
Martijn S
–
19-05-2007 21:37
Ja we hadden het er ook al over binnen de fotocie, dit is van der zotten natuurlijk. Prachtig weer. Ik ben degene geweest die rond gemaild heeft woensdag dat het niet door ging. Een uur voor die mail heb ik nog gekeken naar weersvoorspellingen: regen, harde wind en 10 graden. Nou, dat is het iig niet bepaald geworden.
Als het zo mooi weer is gaan we kijken of de fotocursus naar voren geschoven kan worden als het aan mij ligt. We gaan asap een overleg met ingeschrevenen doen.
Lise
–
20-05-2007 10:47
Matthijs: wtf! een 700 mm lens? Wat voor camera heb jij dan?
Matthijs
–
20-05-2007 12:32
een panasonic fz5 met een zoom van 36mm tm 432mm, met een extra 1,7x telelens, maakt een bereik van 61mm tm 734mm
maar je hebt er absoluut een statief voor nodig en heel veel licht, foto's van gisteren zijn dan ook niet zo goed gelukt, te veel wind... maar wel 40 km gefietst en dat was wel goed
PhotoCee
–
31-05-2007 00:06
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zou de Fotocursusdag van CoVer al eerder plaats vinden, maar het is toen
vanwege het verwachte slechte weer niet door gegaan.
We hebben nu een nieuwe datum! Namelijk, Zondag 10 Juni 2007.
We gaan ons dan om 11:00 verzamelen bij het politiebureau rademarkt (vlakbij Jut & Jul), waarna we eerst een stuk "urban" fotografie gaan doen.Vervolgens gaan we lunchen en daarna zullen we naar het paterswoldsemeer gaan, waar het ook mooi fotograferen is.
Je moet er rekening mee houden dat je een beetje geld kwijt zal zijn aan de lunch, maar we zullen het zo goedkoop mogelijk houden. Tijdens de dag krijgen jullie zowel schriftelijk als mondeling tips van ons, omdat we ook graag willen dat iedereen er wat van leert.
Omdat we onverwacht meer tijd hadden om de dag voor te bereiden hebben we nog betere lokaties kunnen vinden, waardoor de dag wel moet slagen!
We hopen dat jullie weer allemaal aanmelden en we zo met een gezellige groep een dag kunnen fotograferen. (mail hiervoor naar fotocie@ai.rug.nl)
Bij twijfel moet je zeker aanmelden!
Groeten,
de FoToCie
Lise
–
08-06-2007 17:24
Eigenlijk moeten we allemaal zo'n pluutje hebben die je op je kop zet. Blijft je camera een beetje droog voor het gevol dat ([url]http://www.chickenshop.co.uk/acatalog/PA11487.jpg[/url])