Maandelijkse borrel

Photo of Anita

Anita 29-06-2011 13:03

Stefan:
Gabe: @Anita: ik denk niet dat dat Stefan zijn boodschap was  Hij wil volgens mij élke dag borrelen

Dat!

Dyon: @ Gabe, ik denk niet dat dat Anita's boodschap was  Ze reageerde vast op Jordi die vroeg "vanwaar deze poll?"

Dat ook!

Ben: Conclusie, mensen moeten die quote-knop gebruiken  

Dat al helemaal!


wat stefan zegt ^^


PS: quotes in quotes werkt niet tongue.gif

Photo of Anita

Anita 29-06-2011 13:04
dinsdag komt gevaarlijk dichtbij... we gaan toch niet switchen he? :o tongue.gif

*hoopt dat karakter dan niet kan haha*

Photo of

29-06-2011 16:26

Anita: PS: quotes in quotes werkt niet tongue.gif

Yo dawg, I herd...

Photo of Banana Me

Banana Me 29-06-2011 16:32
ik heb medelijden met maandag!

Photo of

30-06-2011 18:20

Ben: Conclusie, mensen moeten die quote-knop gebruiken

Weetje wat mensen ook zouden moeten doen... Aangeven welke Ben ze zijn tongue.gif

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 30-06-2011 18:23

Gabe: Weetje wat mensen ook zouden moeten doen... Aangeven welke Ben ze zijn tongue.gif

Welke Ben ben jij dan? wink.gif

- De Eric-Ben

Photo of

30-06-2011 19:05

Gabe: Weetje wat mensen ook zouden moeten doen... Aangeven welke Ben ze zijn tongue.gif

Het is heel makkelijk. Ik ben Ben en die andere is Ben Wolf. En dan heb je nog Eric-Ben maar die noemt zichzelf Eric om dingen niet verwarrend te maken.

Photo of Anita

Anita 30-06-2011 21:18

Ben: Het is heel makkelijk. Ik ben Ben en die andere is Ben Wolf. En dan heb je nog Eric-Ben maar die noemt zichzelf Eric om dingen niet verwarrend te maken.

laugh.gif

Photo of Ben Wolf

Ben Wolf 01-07-2011 15:37
ik snap het niet:S

Photo of Banana Me

Banana Me 15-07-2011 00:44
Voor volgend jaar is gewoon weer de 1e woensdag van de maand besproken met karakter b.t.w.  smile.gif

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 21-07-2011 12:37

Stefan:
Ben:  Conclusie, mensen moeten die quote-knop gebruiken
Dat al helemaal!
MEEER QUOTES! (jammer dat het zo jammerlijk faalt en dat je handmatig de quote-blocks terug moet zetten bij MULTI-LEVEL QUOTAGE!)

Edit: okay, dat werkt gewoon niet tongue.gif

Photo of Jordi

Jordi 31-07-2011 20:08

Dirk Zittersteyn:
Stefan:
Ben:  Conclusie, mensen moeten die quote-knop gebruiken
Dat al helemaal!
MEEER QUOTES! (jammer dat het zo jammerlijk faalt en dat je handmatig de quote-blocks terug moet zetten bij MULTI-LEVEL QUOTAGE!)

Edit: okay, dat werkt gewoon niet tongue.gif

fixed it.

Photo of Died Piraat

Died Piraat 01-08-2011 11:51

Jordi:

Nu nog fixen dat als je iets quote de tekst blijft staan ipv dat je het er handmatig in moet zetten. wink.gif

Photo of Jordi

Jordi 01-08-2011 13:43
Moet je leren lezen. Als je boven het quote knopje hangt staat er duidelijk "Quote geselecteerde tekst van bericht". Dat betekend dus dat je tekst moet selecteren, op het knopje moet douwen en dat je dan die tekst quote. Dat vond iemand ooit handiger...

Photo of Died Piraat

Died Piraat 01-08-2011 18:58
Dat is echt belachelijk hard retarded