Nieuwe website: testOMG

Photo of Sybren

Sybren 19-10-2010 14:43
idd te grijs tongue.gif het kan een stuk minder grijs dan dit en toch niet zo clownachtig als de huidige coversite. daarnaast vind ik het hoofdmenu ook een beetje te grijs, de site heeft een beetje een saaie uitstraling vind ik zo. Maak je het hoofdmenu een beetje in kleur, pas je de backgroundkleur wat aan, en zet de commissiefoto  in kleur op de site, dan scheelt dat al heel wat denk ik.

Misschien ook een idee om niet alleen maar de link (in het hoofdmenu) een underline te geven als je er over heen 'hovert' (engels tongue.gif), maar bijvoorbeeld  ook de achtergrond highlight, als je begrijpt wat ik bedoel. Kijk eens naar http://www.ocwduo.nl/, waar ze in het hoofdmenu (zie blauwe kader) ook zoiets hebben. Deze highlight zou dan natuurlijk wel zo breed moeten zijn als de kader van het hoofdmenu breed is. Zou wel mooi staan denk ik, en is niet heel moeilijk te maken.

height van het coverlogo iets minder groot, had ik al aan arryon gezegd, staat dan stuk beter denk ik..

zoekbalk is idd lelijk, zei arryon zelf ook al

over het forum, de avatar is niet mooi uitgelijnd, weet arryon inmiddels ook van geloof ik. Zelfde saaie uitstraling. En verder zou ik de knoppen als bewerk, verwijder en zo niet underlinen. De zoekbalk is trouwens ook anders uitgelijnd dan bij de homepage.

Verder mis ik nog een loginstukje

dat was het wel denk ik.. succes!

Photo of

19-10-2010 16:49
Ik ben het met Sybren eens om die knoppen (bewerk, verwijder en zo) niet te underlinen.Ik stel voor om er gewoon echt knopjes van te maken smile.gif

Photo of

20-10-2010 09:48

Sybren: idd te grijs tongue.gif het kan een stuk minder grijs dan dit en toch niet zo clownachtig als de huidige coversite. daarnaast vind ik het hoofdmenu ook een beetje te grijs, de site heeft een beetje een saaie uitstraling vind ik zo. Maak je het hoofdmenu een beetje in kleur, pas je de backgroundkleur wat aan, en zet de commissiefoto  in kleur op de site, dan scheelt dat al heel wat denk ik.

Misschien ook een idee om niet alleen maar de link (in het hoofdmenu) een underline te geven als je er over heen 'hovert' (engels tongue.gif), maar bijvoorbeeld  ook de achtergrond highlight, als je begrijpt wat ik bedoel. Kijk eens naar http://www.ocwduo.nl/, waar ze in het hoofdmenu (zie blauwe kader) ook zoiets hebben. Deze highlight zou dan natuurlijk wel zo breed moeten zijn als de kader van het hoofdmenu breed is. Zou wel mooi staan denk ik, en is niet heel moeilijk te maken.

height van het coverlogo iets minder groot, had ik al aan arryon gezegd, staat dan stuk beter denk ik..

zoekbalk is idd lelijk, zei arryon zelf ook al

over het forum, de avatar is niet mooi uitgelijnd, weet arryon inmiddels ook van geloof ik. Zelfde saaie uitstraling. En verder zou ik de knoppen als bewerk, verwijder en zo niet underlinen. De zoekbalk is trouwens ook anders uitgelijnd dan bij de homepage.

Verder mis ik nog een loginstukje

dat was het wel denk ik.. succes!

Damn bitch what you ate? wink.gif

Goed, ik zal eens veranderen wat jij graag ziet, dan bekijken we dan of dat mooi is, of dat het toch weer anders moet. Volgende week staat ie wss online though, heb het nu retedruk.

Kusje (k)

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 21-10-2010 10:37
Suikerbrood

Photo of

21-10-2010 21:55
Nee man, Sûkerbôle!

Photo of

21-10-2010 23:29

Arryon: Nee man, Sûkerbôle!

Goed dat je hem daar even op wijst! smile.gif

Photo of Redge

Redge 22-10-2010 02:00

Arryon: Nee man, Sûkerbôle!

Nee man, krintenbôle.

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 22-10-2010 22:25
nein man...

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 22-10-2010 22:25
+n

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 23-10-2010 11:51
Je hebt zelfs op deze website een edit-knopje hoor wink.gif

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 23-10-2010 13:39
owja

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 31-10-2010 12:09
oeh, je hebt padding en margin doorelkaar gehaald bij de onderkant van de adverteerbalk tongue.gif

Photo of Anita

Anita 31-10-2010 14:14
I like it smile.gif laugh.gif

Photo of

02-11-2010 14:06

Dirk Zittersteyn: oeh, je hebt padding en margin doorelkaar gehaald bij de onderkant van de adverteerbalk tongue.gif

Derp? Waar dan? tongue.gif

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 02-11-2010 21:45
Onder elke advertentie zit een grijs balkje