Valt er over een terugkeer naar Jut & Jul te onderhandelen?

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 13-03-2009 22:57
Wat is het aanbod dan, van de Jut en Jul?

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 13-03-2009 23:42

Margreet: Volgens mij hebben we minstens 2 keer voor een dichte deur gestaan bij de jut&jul terwijl er gewoon afgesproken was dat we er een borrel zouden houden. We zijn toen maar uitgeweken naar de eerste kamer..
Dit was bij café de Doos, daar willen we sowieso niet naar terug wink.gif Jut & Jul ging dicht op dinsdag (maar wil nu dus weer graag open op dinsdagen) en de sfeer was er minder geworden toen ze van de lazy frog veranderden naar Jut & Jul. Ze hebben nog geen concreet aanbod gedaan, maar over alles van muziek tot drankprijzen tot hapjes viel te praten..

Photo of psiborg

psiborg 14-03-2009 00:19
Wat denken jullie van een kroegentocht? (Maar deze keer een echte ;> )

Photo of Banana Me

Banana Me 14-03-2009 13:28

Eric: Ze schenken er Grolsch, helaas..
Precies wat ik wou weten.
Je hebt bier en je hebt Grolsch en ik wil bier!
Als we naar een Grolsch café gaan zul je mij niet zien op activiteiten die daar gehouden worden (of iig weinig).

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 14-03-2009 16:58

psiborg: Wat denken jullie van een kroegentocht? (Maar deze keer een echte ;> )
De Cover maandelijkse Coverkroegentocht?

Photo of

14-03-2009 19:18

Eric: (Zie de edit in de vraag) Ze schenken er Grolsch, helaas..

Schaaaaaaam je!

/twisten over smaken wink.gif

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 14-03-2009 22:08

psiborg: Wat denken jullie van een kroegentocht? (Maar deze keer een echte ;> )
Had jij (of iemand anders) nog een andere kroeg in gedachte dan? Het feit dat het de vorige keer 'geen echte' was, kwam vooral doordat we maar één kroeg op ons lijstje hadden staan en voor de rest maar een beetje hebben rondgelopen.. Dus voor we weer zoiets organiseren, moeten we wel eerst een degelijk lijstje met suggesties hebben..

Photo of Daniel

Daniel 15-03-2009 00:00
Ik heb nee gestemd, maar wil dat eigenlijk herzien.
Als de Actie hier een mooie deal uit weet te slepen vind ik het prima.

Want geef nou toe, sinds Karakter de H eruit heeft gegooid en alleen nog maar J schenkt, valt het toch een beetje tegen...

Wat betreft sfeer: Wellicht dat een tv-scherm met een open haard-loop in de deal opgenomen kan worden?? tongue.gif

Photo of Anita

Anita 15-03-2009 18:57
de jut en jul heeft ons echt te lang laten staan, dus een keiharde NEE. en de walrus idem, maar dan omdat het daar veel te groot en saai is...

als we een andere kroeg willen, laat het dan wel een gezellig klein kroegje zijn smile.gif en... die zich aan zijn afspraken houd smile.gif
maar zover het aan mij ligt..karakter is prima en leuk smile.gif

Photo of Banana Me

Banana Me 16-03-2009 11:27
Kunnen we niet een leuke nieuwe deal met Karakter sluiten?

Photo of Eric Sparrow

Eric Sparrow 16-03-2009 11:52

Banana-me: quote
Kunnen we niet een leuke nieuwe deal met Karakter sluiten?
Nou we kregen de nieuwe regeling te horen alsof het simpelweg een beleid was, dus borrels gaan blijkbaar volgens een vast concept daar..

Photo of Wilco

Wilco 16-03-2009 17:13

Eric: Dus voor we weer zoiets organiseren, moeten we wel eerst een degelijk lijstje met suggesties hebben..
Kunnen we niet iets als een telefoonboek pakken en alle kroegen die HJ schenken selecteren? Coverleden zijn vrij gehecht aan het gezelschap van de Hertog.

Photo of Lise

Lise 19-03-2009 15:14
Waarbij ik wel even wil zeggen dat het hele Hertog Jan gebeuren betrekkelijk nieuw is. Tot een jaar terug ofzo was iedereen prima tevreden met Grolsch (en na een paar biertjes hoef je ook zo kritisch niet meer te zijn tongue.gif)

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 20-03-2009 23:33

Lise: (en na een paar biertjes hoef je ook zo kritisch niet meer te zijn tongue.gif)

Onzin smile.gif Ik heb vanavond na een aantal HJ nog een paar Bavaria weggetikt, welke mij nu een vieze smaak geven, mij een minder groot plezier nahouden aan deze avond en mij spijt geven aan het kiezen van het drinken van een paar Bavaria.

Photo of Banana Me

Banana Me 21-03-2009 14:17

Lise: en na een paar biertjes hoef je ook zo kritisch niet meer te zijn tongue.gif)

Grolsch smaakt mij juist minder na een aantal biertjes ^^