Wat is de leukste commissie binnen Cover?

Photo of

22-09-2008 13:49
Met de hamer zwaaien in 't bestuur was toch wel (nipt wink.gif ) 't hoogtepuntje voor me smile.gif

Photo of Redge

Redge 23-09-2008 09:20
Eindelijk een poll die we serieus kunnen nemen...

Photo of psiborg

psiborg 23-09-2008 11:40
Ik denk dat hierbij de Actie is genomineerd voor bestuur 2008-2009!
Gefeliciteerd Actie! Actie HOOG!

Photo of

23-09-2008 23:53
Ongeacht het hipheidsgehalte van andere commissies is het organiseren van een introkamp toch wel oneindig gaaf en gezellig.

Photo of Redge

Redge 24-09-2008 14:54
Alle commissies zijn wel gaaf en gezellig. Wat bestuur, fotocie en actie zo veel geliefder maakt is dat ze frequenter dingen doen. Vereist dus meer commitment van de commissieleden => hogere loyaliteit, en het maakt de commissie herkenbaarder bij het brede publiek => hogere naamsbekendheid.

PhotoCee 24-09-2008 21:49
FoToCie gaat winnen!!

Photo of Chris

Chris 25-09-2008 10:48
Eigenlijk is bijna elke commissie van Cover erg leuk. Het hangt ook af van de mensen waar je mee samenwerkt hoe leuk het is (meestal zit dat wel snor smile.gif).
Persoonlijk vind ik commissies waarbij je een grote activiteit of evenement neerzet het leukste (denk aan ExCie, SympoCie). Je bent dan voor een lange tijd bezig aan 1 project en komt altijd enorm veel uitdagingen tegen. Daardoor leer je ook nog eens heel veel op een leuke manier. Zodra de activiteit dan eindelijk plaats vindt is het even heel hectisch, maar als je het goed hebt gedaan kun je daarna met enorme trots er op terug kijken.
Aangezien daar geen commissies van in het lijstje staan (iig niet commissies waar ik zelf in zat), heb ik voor het bestuur gekozen. Dat is eigenlijk 1 groot project waar je een jaar lang aan kunt werken. Continu zijn er uitdagingen als "hoe maken we de vereniging nog leuker, gezelliger; hoe krijgen we nog meer leden naar de activiteiten; wat kan er organisatorisch nog beter". Enorm spannend om daar aan te werken en om daar de resultaten dan ook nog jaren van terug te zien smile.gif

Photo of Anita

Anita 25-09-2008 23:58
wel een beetje zielig.. de lustrumcie heeft nog geen enkele stem!!

we vinden jullie daarom nog wel geweldig hoor smile.gif wees iig blij dat je erin staat (arme excie... tongue.gif)

Photo of Redge

Redge 26-09-2008 02:07
ExCie zou een oneerlijk voordeel hebben: iedereen die mee was zou op ExCie hebben gestemd.

ExCie hoog!

Photo of Lise

Lise 29-09-2008 22:51
StudCie is natuurlijk de gaafste, dat moge duidelijk zijn!

Photo of Lise

Lise 29-09-2008 22:52
En de ExCie en LustrumCie ook natuurlijk!

Photo of Banana Me

Banana Me 01-10-2008 11:34
Eigenlijk zouden bij zo'n poll alleen mensen die geen commisie hebben gedaan/doen of die alle commisies hebben gedaan mogen stemmen.

smile.gif

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 01-10-2008 12:29
Ik heb er al aardig veel gedaan wink.gif