Kom jij vaak in de CoverKamer?
Henk Hamtermiet
–
18-02-2008 23:20
srsly?
Redge
–
19-02-2008 09:57
Flex!
Henk Hamtermiet
–
19-02-2008 09:57
ftw \o/
Banana Me
–
20-02-2008 12:32
Wat is CoVer, ken alleen Cover Ach het mag nog net -_-
–
20-02-2008 13:51
Als je beweert CoVer niet te kennen, dan verloochen je de geschiedenis van je vereniging ! Akkoord binnenkort moet CoVer officieel met een kleine v, dus dan is het CoVer met een kleine v (zoals je ziet ontwijk ik iedere gelegenheid om CoVer met een kleine v te schrijven ).
Ik blijf in ieder geval CoVer schrijven en zeggen (hoewel je het verschil niet echt kunt horen natuurlijk) en dan kun je daar hooguit van beweren dat het tegenwoordig een andere naam heeft, maar het niet kennen is hetzelfde als het niet kennen van de geschiedenis je vereniging .
Anyway, nu ik weet waar de CoVerkamer (ongeveer) is, kom ik wellicht wel eens langs voor een lekkere snack oid (maak je maar vast op voor onzinnige discussies over CoVer of CoVer met een kleine v ).
Henk Hamtermiet
–
20-02-2008 15:25
Pff, als je niet eens in de Coverkamer komt... De CoVerkamer zit trouwens in het Idea
Chris
–
20-02-2008 16:24
Of de Appelstraat, of de oude Repro van PPSW, of in de kelder van het Heijmans. Laten we vooral ook het CoVerhuis/CoVerhuys niet vergeten
–
20-02-2008 17:30
Zo is het maar net!
Een echt stukje nostalgie! Behalve de kelder van het Heymans heb ik ze allemaal nog in actieve dienst gezien en ben er ook geweest, behalve in de nieuwe CoVerkamer, maar dat komt vast nog wel eens.
Als ik daar toevallig weer eens in de buurt ben zal ik eens langs de appelstraat fietsen, even flink schreeuwen naar de schilder , maar ben eigenlijk vooral benieuwd of er nu van die appartementen staan enzo.
Banana Me
–
21-02-2008 07:56
gief Sikk
–
21-02-2008 16:03
Nou, ik ben er vandaag geweest dus!
Behalve dat het niet heel erg opzichtig is (lees: het is een plek waar je normaal gesproken niet langs loopt) is het best nog wel een toffe kamer. Het is in ieder geval een stuk beter dan datgene in het Idea (dat mag ook wel natuurlijk), wel jammer dat het als vereniging toch altijd moeilijk is om je eigen plekje te krijgen. Voorheen hebben we altijd best geluk gehad bij CoVer, eerst die oude repro, die best veel plek bood, daarna de eerste CoVerkamer, die ook best groot was. Uiteraard het CoVerhuys waar niemand aan kon tippen, daarna kon het ook alleen maar minder worden.
Maar het gaat sinds het Idea in ieder geval weer de goede kant op .