Kom jij vaak in de CoverKamer?

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 18-02-2008 23:20
srsly?

Photo of

19-02-2008 09:08
no wai!

Photo of Redge

Redge 19-02-2008 09:57

whizz: De stash met meuk is vol met voer en sopie! (lees: er is veel voedsel en drinken op voorraad)

Flex!

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 19-02-2008 09:57
ftw \o/

Photo of

20-02-2008 09:09
Nu weet ik nog steeds niet waar de CoVer kamer is, iemand die het kan uitleggen (ja, ik weet wel dat hij in de Bernoulli Borg zit wink.gif).

Photo of

20-02-2008 09:13
Nou...

je loops links langs de grote trap, dan zie je een gang. Neem die gang naar rechts en na een tijdje kom je bij CoVer uit smile.gif

Photo of Banana Me

Banana Me 20-02-2008 12:32
Wat is CoVer, ken alleen Cover tongue.gif Ach het mag nog net -_-

Photo of

20-02-2008 13:51
Als je beweert CoVer niet te kennen, dan verloochen je de geschiedenis van je vereniging tongue.gif! Akkoord binnenkort moet CoVer officieel met een kleine v, dus dan is het CoVer met een kleine v (zoals je ziet ontwijk ik iedere gelegenheid om CoVer met een kleine v te schrijven wink.gif).

Ik blijf in ieder geval CoVer schrijven en zeggen (hoewel je het verschil niet echt kunt horen natuurlijk) en dan kun je daar hooguit van beweren dat het tegenwoordig een andere naam heeft, maar het niet kennen is hetzelfde als het niet kennen van de geschiedenis je vereniging wink.gif.

Anyway, nu ik weet waar de CoVerkamer (ongeveer) is, kom ik wellicht wel eens langs voor een lekkere snack oid (maak je maar vast op voor onzinnige discussies over CoVer of CoVer met een kleine v wink.gif).

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 20-02-2008 15:25
Pff, als je niet eens in de Coverkamer komt... De CoVerkamer zit trouwens in het Idea tongue.gif

Photo of Chris

Chris 20-02-2008 16:24
Of de Appelstraat, of de oude Repro van PPSW, of in de kelder van het Heijmans. Laten we vooral ook het CoVerhuis/CoVerhuys niet vergeten smile.gif

Photo of

20-02-2008 17:30
Zo is het maar net!
Een echt stukje nostalgie! Behalve de kelder van het Heymans heb ik ze allemaal nog in actieve dienst gezien en ben er ook geweest, behalve in de nieuwe CoVerkamer, maar dat komt vast nog wel eens.

Als ik daar toevallig weer eens in de buurt ben zal ik eens langs de appelstraat fietsen, even flink schreeuwen naar de schilder wink.gif, maar ben eigenlijk vooral benieuwd of er nu van die appartementen staan enzo.

Photo of

20-02-2008 18:30
Vandaar heerlijk energydrink gescoord in de CoVerkamer... hoewel... heerlijk wink.gif

't CoVerhuys... waar blijft de tijd !

Ohja, op die route die ik noemde moet je 2x door een deur maar alsmaar rechtuit (niet voorbij lopen)

Photo of Banana Me

Banana Me 21-02-2008 07:56
gief Sikk sad.gif

Photo of

21-02-2008 16:03
Nou, ik ben er vandaag geweest dus! smile.gif
Behalve dat het niet heel erg opzichtig is (lees: het is een plek waar je normaal gesproken niet langs loopt) is het best nog wel een toffe kamer. Het is in ieder geval een stuk beter dan datgene in het Idea (dat mag ook wel natuurlijk), wel jammer dat het als vereniging toch altijd moeilijk is om je eigen plekje te krijgen. Voorheen hebben we altijd best geluk gehad bij CoVer, eerst die oude repro, die best veel plek bood, daarna de eerste CoVerkamer, die ook best groot was. Uiteraard het CoVerhuys waar niemand aan kon tippen, daarna kon het ook alleen maar minder worden.

Maar het gaat sinds het Idea in ieder geval weer de goede kant op wink.gif.

Photo of

22-02-2008 17:20
Het lag altijd heerlijk op de route naar de fietsenkelder (Je kon zo even het trappenhuis uit en om de hoek kijken of je nog even in de Coverkamer kon slacken na colleges), maar die deur zit nu altijd dicht sad.gif