Hoe heet het nieuwe gebouw van KI en Informatica?

Photo of

01-12-2007 16:38
Iedereen weet trouwens toch dat internet polls de meest onbetrouwbare statistieken zijn die je kunt vergaren? Ik stel voor actie te ondernemen tegen deze overduidelijke samenzwering van informatici om de poll te vernagelen tongue.gif. Zie ook:

http://www.nu.nl/news/132472...s_uit_Top_2000_geschrapt.html

Nou, in het klein gebeurt het dus ook!
En voordat er iets `onbetwist' genoemd wordt, moet er eerst maar eens een significantie toets op losgelaten worden wink.gif.

Photo of Tom

Tom 01-12-2007 16:53

Heiko: Iedereen weet trouwens toch dat internet polls de meest onbetrouwbare statistieken zijn die je kunt vergaren?
Bij deze noem ik de vergaarde statistieken van dat onderzoek onbetrouwbaar. Iets met lies, damn lies and statistics wink.gif.

Photo of

01-12-2007 20:00
"http://jezus-fan.hyves.nl/" ? OMG laugh.gif

Dit is dus naar aanleiding van dat nu.nl berichtje wink.gif

Photo of

02-12-2007 15:44
Die jezus hyve bevat ook al zo'n slechte poll...
Je kunt in de 'moet de evolutie theorie verdwijnen uit de biologie boeken' poll niet kiezen voor: 'nee natuurlijk niet, er is zoveel bewijs voor de evolutietheorie dat het belachelijk zou zijn om die te vervangen met een fabeltje'.

Dan ben ik nog mild over de `bakkerbunker' poll die vooral voor harm bakker fanboys goede keuze opties bevat wink.gif.

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 02-12-2007 22:14
Ik ken Bakker niet eens (ok, 1 proefcollege van gehad...), maar noem het gebouw wel de Bakkerbunker. Niet alleen omdat de rest van de informatici dat ook doet (toch fijn, groepsgevoel wink.gif ) maar des te meer omdat Bernoulliborg gewoon een stomme naam is... Jammer dat ik (en ik gok vele mede-bakkerbunkeraars met mij) niet wist dat er een naam ingezonden kon worden, anders waren er vast wel meer betere namen geweest, en dan had ik zeker niet op "Bernoulliborg" gestemd...

Photo of psiborg

psiborg 03-12-2007 08:23
Massaal pollen is nou net het enige wat we hier missen wink.gif

Photo of

03-12-2007 11:23
Iets met Alan Turing Borg (Borg, want dan kort 't af tot ATB !)  had me wel wat geleken... maarja...

Photo of

03-12-2007 12:05
KI Borg?

Of vinden Informatici dat niet leuk. tongue.gif

Photo of

03-12-2007 12:21

Fons Vermeulen:

KIB? Spreek uit als KIP? smile.gif

Photo of

03-12-2007 15:59
Dan maken we de informatici toch wijs dat de I in KIB voor informatica staat? wink.gif

Photo of Anita

Anita 03-12-2007 16:31
jongens tongue.gif wees een beetje lief voor de informatici!!

Photo of

03-12-2007 16:59
Waarom? wink.gif

Photo of

03-12-2007 17:28

Stefan: KIB? Spreek uit als KIP? smile.gif

"Ben jij al op de kip."

Ik weet het niet.., dat klinkt ook wat dubieus. tongue.gif

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 03-12-2007 17:35

Heiko: Waarom? wink.gif
Omdat wij ook lief doen smile.gif (nog wel...) En ik denk dat je dat liever hebt dan een strijd tussen KI en informatica, helemaal als we samen in 1 gebouw zitten smile.gif

Photo of Banana Me

Banana Me 05-12-2007 19:42

whizz: En ik denk dat je dat liever hebt dan een strijd tussen KI en informatica, helemaal als we samen in 1 gebouw zitten


Knokkuuuuh!
"Can't we live in peace?"

Zelfs de sjaars noemen het Bakkerbunker (hun argument: "zo heet het toch?"). w00t w00t

Wat maakt het uit hoe je het noemt, iedereen snapt beide benamingen. Bernoulli Borg mag dan misschien de officële naam zijn, ik vind Bakkerbunker een stuk leuker klinken en het spreekt ook lekkerder uit. Verder is het ook de naam die ik het meest gebruikt hoor worden als ik er bezig ben.

Ow damn, ben weer aan het soggen. Wat is internet toch afleidend sad.gif