Hoe heet het nieuwe gebouw van KI en Informatica?
–
01-12-2007 16:38
Iedereen weet trouwens toch dat internet polls de meest onbetrouwbare statistieken zijn die je kunt vergaren? Ik stel voor actie te ondernemen tegen deze overduidelijke samenzwering van informatici om de poll te vernagelen . Zie ook:
http://www.nu.nl/news/132472...s_uit_Top_2000_geschrapt.html
Nou, in het klein gebeurt het dus ook!
En voordat er iets `onbetwist' genoemd wordt, moet er eerst maar eens een significantie toets op losgelaten worden .
Tom
–
01-12-2007 16:53
–
01-12-2007 20:00
"http://jezus-fan.hyves.nl/" ? OMG
Dit is dus naar aanleiding van dat nu.nl berichtje
–
02-12-2007 15:44
Die jezus hyve bevat ook al zo'n slechte poll...
Je kunt in de 'moet de evolutie theorie verdwijnen uit de biologie boeken' poll niet kiezen voor: 'nee natuurlijk niet, er is zoveel bewijs voor de evolutietheorie dat het belachelijk zou zijn om die te vervangen met een fabeltje'.
Dan ben ik nog mild over de `bakkerbunker' poll die vooral voor harm bakker fanboys goede keuze opties bevat .
Henk Hamtermiet
–
02-12-2007 22:14
Ik ken Bakker niet eens (ok, 1 proefcollege van gehad...), maar noem het gebouw wel de Bakkerbunker. Niet alleen omdat de rest van de informatici dat ook doet (toch fijn, groepsgevoel ) maar des te meer omdat Bernoulliborg gewoon een stomme naam is... Jammer dat ik (en ik gok vele mede-bakkerbunkeraars met mij) niet wist dat er een naam ingezonden kon worden, anders waren er vast wel meer betere namen geweest, en dan had ik zeker niet op "Bernoulliborg" gestemd...
psiborg
–
03-12-2007 08:23
Massaal pollen is nou net het enige wat we hier missen
Anita
–
03-12-2007 16:31
jongens wees een beetje lief voor de informatici!!
Henk Hamtermiet
–
03-12-2007 17:35
Banana Me
–
05-12-2007 19:42
Knokkuuuuh!
"Can't we live in peace?"
Zelfs de sjaars noemen het Bakkerbunker (hun argument: "zo heet het toch?"). w00t w00t
Wat maakt het uit hoe je het noemt, iedereen snapt beide benamingen. Bernoulli Borg mag dan misschien de officële naam zijn, ik vind Bakkerbunker een stuk leuker klinken en het spreekt ook lekkerder uit. Verder is het ook de naam die ik het meest gebruikt hoor worden als ik er bezig ben.
Ow damn, ben weer aan het soggen. Wat is internet toch afleidend