FoToCurus van FoToCie

Photo of Matthijs

Matthijs 08-04-2007 21:59
Met z'n allen naar de dierentuin? beetje prijzig misschien...

iig een locatie waar ik m'n net gekochte polarisatie filter kan testen laugh.gif

Photo of Kim

Kim 08-04-2007 22:09
Doe mij maar wat mooie gebouwen en landschappen! smile.gif

Photo of Matthijs

Matthijs 08-04-2007 23:34
Tja, wat gebouwen betreft heeft de stad groningen genoeg te bieden, de RuG heeft een aardige collectie gebouwen die wij van binnen en buiten ten alle tijden kunnen fotograferen wink.gif

Photo of Martijn S

Martijn S 08-04-2007 23:40
Concrete ideen van lokaties kun je natuurlijk mailen naar fotocie@ai.rug.nl
We zijn er zeker mee bezig, een dierentuin uitstapje is natuurlijk ook erg leuk, maar niet helemaal wat we zoeken.
Insteek is om wat dingen mee te geven als tips, ondertussen lekker fotograferen, leuke lokatie te hebben en ondertussen ouderwetse gezelligheid met elkaar te voelen smile.gif.
(lekkere zin weer sick.gif)

Eventueel is het mogelijk dat we iets buiten groningen onze heil zoeken, maar vooralsnog is groningen best groot en als je goed kijkt is er een hoop te vinden smile.gif

Photo of

08-04-2007 23:54
Ik heb me ondertussen ingeschreven!
Ben eigenlijk voornamelijk nieuwsgierig met welke (en wat voor soort) locaties jullie op de proppen komen.

Als ik nog wat weet, dan horen jullie het nog wel.

Photo of

09-04-2007 11:26
Naar de dierentuin in berlijn, foto's maken van Knut!!!

Photo of

09-04-2007 12:35
flikker op met die knut tongue.gif
Zelfs Johan Flemminx heeft er ondertussen al een liedje over gemaakt hoorde ik...
Wat is dat toch met mensen dat ze plotseling massaal achter zo'n eisbeer (wink richting stefan tongue.gif die snapt vast waar deze spelfout op slaat) aanlopen? Alsof dat beest zo interessant is.

Ok, you all get the point: ik ben tegen een dierentuin tongue.gif.

Photo of Martijn S

Martijn S 09-04-2007 12:36
ik dacht dat de McCie dat als reis al organiseerde naar knut? Dan nemen we natuurlijk wel allemaal de camera mee smile.gif

Photo of Martijn S

Martijn S 09-04-2007 12:40
oh en bij gebrek aan een edit knop even een nieuwe post van me.

Inschrijvingen vallen niet tegen, zeker omdat het ook nog wel even duurt voordat het 12 mei is (en ik verwacht nog meer inschrijvingen tussentijds tongue.gif).
Zodra er weer colleges zijn zal ik ook wat rondvragen e.d.

Photo of

09-04-2007 13:58
verder dan de duitse spelling kom ik niet echt heiko... oh wacht, tóch wel laugh.gif wink.gif

Tja, ik was gelukkig in het frolijke feilige frankrijk ten tijde van dat liedje  , denk ik smile.gif

Photo of Stephanie

Stephanie 10-04-2007 10:58
@Heiko: dat verlaten huis, is dat dat huis vlakbij de spoorwegovergang bij de suikerfabriek in de buurt? waar je langs komt als je in trein van noord naar centraal zit?

Photo of

10-04-2007 20:55
ja dat klopt!
ben je er ook een keer geweest? wink.gif

PhotoCee 11-04-2007 13:14
Even wat belangrijks, er zijn wat mensen die Zaterdag 12 mei niet kunnen.
Ik stel voor dat we kijken of iedereen Zaterdag 17 mei ook kan.
Reageer even in dit topic of mail ons of dit een probleem op levert.

Vooralsnog is 12 mei de datum, maar we hopen dit te kunnen verschuiven naar 17 mei, mits we zodoende iig evenveel opkomst kunenn krijgen. Het moet niet ten koste gaan van anderen natuurlijk.

DUS KIJK EVEN OF JE 17 MEI OOK KAN!

Photo of

11-04-2007 13:22
12 en 17 mei kunnen niet állebei een zaterdag zijn...

Photo of Martijn S

Martijn S 11-04-2007 13:35
19 MEI MOET HET ZIJN