Als cover een minecraft server zou hebben zou ik erop spelen
🍆
–
08-10-2012 22:41
Als ik met enige regelmaat getrakteerd word door medeminecrafters op AWESOME consumpties, kan ik teh.borreh.nl wel 24/7 in de lucht houden. De euro's die dan niet in kruisjes gaan, gaan dan in stroom.
Marijn Pool
–
12-10-2012 13:17
Ik wil wel een server maken voor cover.
Dicteert u maar een lijstje met gewenste mods en plugins, graag in viervoud opsturen dan wordt dit in de volgende jaarvergadering opgenomen
kidding, wat moet er op komen te staan?
Banana Me
–
13-10-2012 00:37
Deze lijkt me inderdaad wel wat.
Master Fenrir
–
15-10-2012 14:22
Dicteert u maar een lijstje met gewenste mods en plugins, graag in viervoud opsturen dan wordt dit in de volgende jaarvergadering opgenomen
kidding, wat moet er op komen te staan?
Well, Tekkit is makkelijk te gebruiken voor iedereen, het is immers gewoon de Technic Launcher. Maar die heeft meer opties. Zo kun je ook HackSlashMine doen, wat ook erg leuk is.
Andere mods hebben meestal geen simpele launcher en dan kan het wel eens erg irritant worden om alles zelf te installeren. Al besef ik mij nu dat bij deze twee opleidingen er vast weinig mensen zijn die niet met de computer kunnen werken...
Maar wat wel zou kunnen...
http://www.mcportcentral.co.za/index.php?topic=929.0
Het is niet erg up-to-date, maar dan zou je verschillende werelden kunnen hebben, met mods en zonder mods.
Zo zijn verschillende werelden sowieso wel leuk, bijvoorbeeld een cave-world of een Skylands.
Maar meerdere werelden vereist natuurlijk wel wat meer van de PC waar de server op draait.
Marijn Pool
–
15-10-2012 23:09
Tekkit is Up and Running, wordt her en der wat gesleuteld aan de configs maar hij doet het
de Broadcast messages zijn beetje outdated maar dat komt nog wel. Is van een oude server van me.
verbinden met:
94.23.211.77:25572
Master Fenrir
–
17-10-2012 21:48
Komt er wel eens iemand op de server? Ik heb nog niet echt tijd gehad om er serieus wat op te doen, maar tot op heden zie ik weinig activiteit.
Banana Me
–
18-10-2012 01:32
Zodra ik tijd heb zal ik eens een kijkje nemen, maar voorlopig nog druk druk druk
Dirk Zittersteyn
–
18-10-2012 11:07
Ik speel er wel een beetje op, zit 100m van spawn af, achter dat houten deurtje
Dirk Zittersteyn
–
18-10-2012 11:45
Ik kan trouwens geen Energy Condenser bouwen, is dat expres?
Anita
–
18-10-2012 13:26
had ik maar wat meer tijd.. misschien in de kerstvakantie?
Tot die tijd: kunnen we een leuk project bedenken om te gaan bouwen?
Iets uit een film o.i.d.?
The Shire (hobbit-land) bijv?
of iets anders leuks?
🍆
–
18-10-2012 17:11
Een gigantische biotempel uit de wereld van mijn excentrieke dromen!
Oh wacht.
Daar was ik al aan bezig and no fucks were given.
*snik*
Marijn Pool
–
18-10-2012 22:27
@dirk
zou opgelost moeten zijn