Als cover een minecraft server zou hebben zou ik erop spelen

Photo of

08-10-2012 21:15
Kunnen we niet gewoon een tweede bak naast de server zetten dan? Of wordt gebouwbeheer dan niet blij omdat we extra stroom verbruiken? tongue.gif

Photo of 🍆

🍆 08-10-2012 22:41
Als ik met enige regelmaat getrakteerd word door medeminecrafters op AWESOME consumpties, kan ik teh.borreh.nl wel 24/7 in de lucht houden. De euro's die dan niet in kruisjes gaan, gaan dan in stroom.

Photo of

10-10-2012 09:42
Oftewel, betaling in natura

Photo of 🍆

🍆 10-10-2012 11:23

Arryon: Oftewel, betaling in natura

Maar dat kan dan weer vanalles impliceren.

Photo of Marijn Pool

Marijn Pool 12-10-2012 13:17
Ik wil wel een server maken voor cover.
Dicteert u maar een lijstje met gewenste mods en plugins, graag in viervoud opsturen dan wordt dit in de volgende jaarvergadering opgenomenwink.gif

kidding, wat moet er op komen te staan?

Photo of Banana Me

Banana Me 13-10-2012 00:37

Dirk Zittersteyn: Of eigenlijk gewoon Tekkit tongue.gif

Deze lijkt me inderdaad wel wat.

Photo of Master Fenrir

Master Fenrir 15-10-2012 14:22

Marijn Pool: Ik wil wel een server maken voor cover.
Dicteert u maar een lijstje met gewenste mods en plugins, graag in viervoud opsturen dan wordt dit in de volgende jaarvergadering opgenomen

kidding, wat moet er op komen te staan?

Well, Tekkit is makkelijk te gebruiken voor iedereen, het is immers gewoon de Technic Launcher. Maar die heeft meer opties. Zo kun je ook HackSlashMine doen, wat ook erg leuk is.
Andere mods hebben meestal geen simpele launcher en dan kan het wel eens erg irritant worden om alles zelf te installeren. Al besef ik mij nu dat bij deze twee opleidingen er vast weinig mensen zijn die niet met de computer kunnen werken...

Maar wat wel zou kunnen...
http://www.mcportcentral.co.za/index.php?topic=929.0

Het is niet erg up-to-date, maar dan zou je verschillende werelden kunnen hebben, met mods en zonder mods.
Zo zijn verschillende werelden sowieso wel leuk, bijvoorbeeld een cave-world of een Skylands.
Maar meerdere werelden vereist natuurlijk wel wat meer van de PC waar de server op draait.

Photo of Marijn Pool

Marijn Pool 15-10-2012 23:09
Tekkit is Up and Running, wordt her en der wat gesleuteld aan de configs maar hij doet het smile.gif
de Broadcast messages zijn beetje outdated maar dat komt nog wel. Is van een oude server van me.

verbinden met:
94.23.211.77:25572

Photo of Master Fenrir

Master Fenrir 17-10-2012 21:48
Komt er wel eens iemand op de server? Ik heb nog niet echt tijd gehad om er serieus wat op te doen, maar tot op heden zie ik weinig activiteit.

Photo of Banana Me

Banana Me 18-10-2012 01:32
Zodra ik tijd heb zal ik eens een kijkje nemen, maar voorlopig nog druk druk druk tongue.gif

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 18-10-2012 11:07
Ik speel er wel een beetje op, zit 100m van spawn af, achter dat houten deurtje tongue.gif

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 18-10-2012 11:45
Ik kan trouwens geen Energy Condenser bouwen, is dat expres?

Photo of Anita

Anita 18-10-2012 13:26
had ik maar wat meer tijd.. misschien in de kerstvakantie? tongue.gif

Tot die tijd: kunnen we een leuk project bedenken om te gaan bouwen? laugh.gif
Iets uit een film o.i.d.?
The Shire (hobbit-land) bijv?
of iets anders leuks?

Photo of 🍆

🍆 18-10-2012 17:11
Een gigantische biotempel uit de wereld van mijn excentrieke dromen!

Oh wacht.

Daar was ik al aan bezig and no fucks were given.

*snik*

Photo of Marijn Pool

Marijn Pool 18-10-2012 22:27
@dirk
zou opgelost moeten zijn