Begin van een awesome jaar!

Photo of Maikel

Maikel 31-10-2011 23:57
Daar zit je dan, het is alweer 23.42, en je hebt net de notulen van de volgende dag voorbereid. Alle mailtjes weer van voor tot achter doorgewerkt, en gekeken of er nog wat nuttigs of interessants voor ons tussen zit. Van tentamenstress is nog geen sprake, maar ergens knaagt er wel iets en zegt een stemmetje ergens achter in mijn hoofd dat ik nu niet aan een blog zou moeten beginnen voor op het Coverforum. Maar ondertussen doe ik het toch maar even. Het is de harde waarheid van bestuur zijn, op een maandag in de tentamenperiode.

Ondertussen is het al weer bijna 3 weken geleden, dat de ALV het er mee eens was dat ik samen met Ben, Laura, Jouke en Maarten een jaar de kar mocht gaan trekken van deze mooie vereniging. Tot nu toe bevalt het meer dan, maar natuurlijk heeft het ook zo zijn nadelen. Één daarvan is natuurlijk het overmatig drankgebruik waar je toe wordt gedwongen. Ik kan namelijk in alle eerlijkheid vertellen dat ik in de afgelopen 3 weken net zo vaak compleet lam ben gegaan als de 19 jaar daarvoor. Niet dat dat veel hoeft te zeggen op zichzelf staand natuurlijk, maar ik kan jullie verzekeren dat het wel genoeg zegt. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog al je leden die overal altijd een mening over klaar hebben, en deze maar al te graag en eigenlijk altijd gratis, met je willen delen. Niks mis mee natuurlijk, maar wel als je meer tijd kwijt bent aan ideeën aanhoren, dan zelf daadwerkelijk ideeën kunnen bedenken.

Ik merk dat ik in de afgelopen 2 alinea’s nog vrij weinig positiefs heb gezegd, maar bestuur doen bevalt meer dan, laat ik dat nog even benadrukken. De afgelopen 3 weken zijn al een grote bron van kennis geweest voor me en ik ben ook zeker van mening dat de 49 die nog gaan volgen dit ook zullen zijn. Daarnaast is het contact wat je zo snel opbouwt met alle broeder en zusterverenigingen heel leuk, omdat het toch mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en vaak je mening delen. Natuurlijk kan dat leuke contact tot meer leiden, maar dat is voor mij in de afgelopen tijd nog niet weggelegd geweest. Gelukkig kan wat niet is nog komen! Verder is het natuurlijk ook gewoon een erg leuke tijd met de rest van mijn bestuursgenootjes en daarnaast alle andere Coverleden, al was dat daarvoor ook al zo.

Ondertussen is het nog maar 10 minuutjes nadat ik ben begonnen aan het schrijven van deze blog, en is de tijd die ik heb besteed aan dit soggen beperkt gebleven. Ik ga dus maar weer snel door met leren voor het leuke tentamen van vrijdag, en zal jullie ergens in de toekomst nog wel een keer voorzien van een update!

Photo of Anita

Anita 01-11-2011 12:34
jaa een nieuw weblog \o/ goed bezig laugh.gif

Photo of Dyon Veldhuis

Dyon Veldhuis 01-11-2011 19:09
Goed bezig, maar het bevalt meer dan wat? tongue.gif

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 04-11-2011 11:29
Kijk, hij doet het toch maar _even_ smile.gif

Photo of Emma van Linge

Emma van Linge 07-11-2011 19:59
Haha, leren voor het tentamen van vrijdag? Onzin tongue.gif
Maar wel leuk dat je dit ipv leren hebt gedaan, geeft ons ook weer een excuus om te soggen wink.gif

Photo of Jordi

Jordi 07-11-2011 20:41
En aangezien Maikel dit jaar toch geen punten gaat halen is het wel aardig dat 'ie ons helpt met ook niets doen <3