LoL - Alienware Arena

Photo of Michiel

Michiel 14-09-2011 00:36
Beste mensen en andere geinteresseerden,

Alienware houdt een LoL-competitie van 23 september tot 20 november, gevolgd door een toernooi voor de top 32 teams uit de competitie. Prizepool van 1750euro. Stelt niet zoveel voor, en halen we toch niet, maar misschien leuk om aan mee te doen. Je kunt volgens mij zoveel matches spelen als je tijd en tegenstanders voor hebt. Je kunt aangeven automatisch 1 game per week te schedulen, en dan moet je met het andere team een tijd afspreken.

Het lijkt mij wel tof om met een Cover-team hieraan mee te doen, maar dan moet daar wel animo voor zijn natuurlijk. Een team bestaat uit ten minste 5 personen, maar het hebben van (een) reservespeler(s) is wel zo handig. Ik denk dat een team van Steven, Ben(vO), Joris, Diederick en Marten, naast mijzelf, ideaal is, maar dan moet daar natuurlijk animo voor zijn. Daarnaast moeten we wel een beetje degelijk oefenen in de tijd die er nog is zodat we niet al te hard worden weggevaagd wink.gif

Laat even weten of je zin hebt (of voor de 5 genoemden, ook als je geen zin hebt aub). Als je niet bent genoemd, maar het wel tof lijkt, laat het gewoon weten en je kunt sowieso op een reserveplaats, of met ons oefenen als we niet compleet zijn, of als er plek over is gewoon meespelen.

Michiel (ofwel gnoevoet)

Photo of Died Piraat

Died Piraat 14-09-2011 12:32
Ik zag het ook al staan, leek me ook een leuk idee ja.

Als Marco gewoon weer eens LoL zou spelen zou dat ook een goede zijn voor het team.

Photo of Banana Me

Banana Me 14-09-2011 16:24
i'm in!!

Al een rolverdeling bedacht?
Of gaan we onze trollteams doen? tongue.gif

Photo of Steven

Steven 14-09-2011 16:34
Count me in!

Maar als we dit willen doen lijkt het me geen slecht idee om wat te oefenen met een vaste setup (bijv. dat ik elke keer tank) -- als er genoeg animo voor is natuurlijk

http://www.alienwarearena.com/event/lol-eu

Photo of Michiel

Michiel 14-09-2011 16:43
Ik weet niet 100% wat iedereen goed speelt, maar wat mij het beste leek was Steven solo top (Nasus, Irelia, Udyr, enz.), mijzelf solo mid (AP), Diederick jungle (Nocturne, Xin, weet niet wat hij nog meer heeft), Ben+Joris op bot. Ik weet niet wie het beste carried/support, maar ik gok op Joris AD carry, Ben support. Marten heb ik alle rollen wel zo'n beetje zien spelen, wat minder AD/AP carry, maar wel top/jungle/support iig.

AD carry wordt nog het lastigste, denk ik. Heeft Joris (of iemand anders) genoeg sterke AD champions? Ik weet dat Joris wel regelmatig MF speelt, maar verder zou ik het niet weten.

Photo of Steven

Steven 14-09-2011 17:01
Ik heb wel AD carry champions, maar of ik er goed mee ben is een tweede; Maar jij bent zelf toch wel redelijk met ashe?

Photo of Michiel

Michiel 14-09-2011 17:16
Ik kan Ashe spelen, maar niet geweldig (al werkt een ashe+koe lane wel leuk). Grootste probleem is dat ik verder alleen maar Corki en Twitch heb (waarvan ik de laatste uberhaupt niet kan spelen), dus zouden we, als we een vaste rolverdeling hebben, gedwongen zijn om Ashe steeds te gebruiken. Daarnaast speel ik natuurlijk ook veel liever AP tongue.gif

Vaste rolverdeling hoeft natuurlijk niet per se, maar lijkt me wel handig.

Photo of

14-09-2011 19:56
Ik ben het meest comfortabel op jungle tanks (Amumu, Shen) en support.. Voornamelijk Janna nu Soraka naar de tering generft is, maar mijn koe en Taric kan ik denk ik ook vrij snel op speelbaar niveau krijgen.

Joris heeft genoeg AD als hij dat wil spelen - Tristana en MF zouden meestal moeten werken en eventueel Sivir.

Photo of Michiel

Michiel 14-09-2011 22:55
Moeten jullie (ben diederick joris) wel wat vaker spelen, hoor! tongue.gif

Photo of Michiel

Michiel 15-09-2011 03:13
@Ben/Diederick/Joris/Marten:

Als je jezelf hier registreert, kun je vervolgens hier als het goed is het team joinen. Het wachtwoord hiervoor is 'slack'.

Photo of Died Piraat

Died Piraat 15-09-2011 09:45
Ik speelde vaak zat, maar toen kreeg ik het druk tongue.gif


Ja, jungle dacht ik al dat ik toegewezen zou krijgen. Nocturne, Xin Zhao, Warwick, Amumu, Gangplank, liggen allemaal in mijn opties daarvoor.

Photo of Banana Me

Banana Me 15-09-2011 15:30
geregistreerd, ik ga wel wat meer AD carry oefenen dan smile.gif Ook al kan ik natuurlijk ook andere rollen. Alleen tank ligt me niet zo.

Photo of Marten

Marten 15-09-2011 16:56
I'm in! En speel eigenlijk alles wel een beetje op AP carry na ^^
speel tegenwoordig:
amumu - jungle
warwick - jungle
malphite - solo top (evt jungle)
jarvan - solo top
ashe - bot
janna - bot
soraka - bot
koe - bot (paar keer nu)

Photo of Michiel

Michiel 15-09-2011 19:04
@Joris
Nog even je game ID instellen (hier). Gewoon "meretrix" bij het LoL vakje invullen, dan sta je op "ready" en als het goed is is dan het team ook officieel klaar.

Photo of Banana Me

Banana Me 16-09-2011 10:21
done