Summer School - Commissieleden Gezocht

Photo of

21-07-2010 19:36
Onder leiding van Tjeerd Andringa wordt er in de zomer van 2011 een Summer School gehouden voor buitenlandse KI en Informatica studenten.

Om dit project op te zetten en in goede banen te leiden, zoek ik gezellige, actieve commissieleden die samen met mij het sociale deel van het programma willen opzetten. Als commissielid zorg je er o.a. voor dat we een goede groep buitenlandse studenten selecteren en dat zij Nederland op een leuke manier leren kennen!
Je doet op deze manier organisatorische ervaring op, je ontwikkelt een groot netwerk van buitenlandse studenten binnen je eigen studiegebied en je zal een unieke en vooral gezellige tijd tegemoet gaan.

Op het moment bestaat de commissie al uit vijf studenten en is er nog ruimte voor 2 of 3 extra studenten.
Als je nog geen enkele ervaring hebt wat betreft commissies is dat geen probleem.
Elke functie wordt door twee studenten vervuld waardoor je elkaar kunt helpen.

Binnen de commissie zal er plek zijn voor de volgende functies:

Penningmeester: Deze personen maken de begroting, controleren de betalingen van de deelnemers en helpen eventueel met het aanvragen van sponsoren.
Sociale Commissie, SoCo: Deze personen organiseren de etentjes en alle andere leuke activiteiten voor de deelnemers wanneer deze in Groningen zijn. Ze zorgen ervoor dat het niet alleen een educatieve, maar ook vooral een hele gezellige tijd wordt met z'n allen.
PR: Deze personen ontwerpen het logo, de poster en de flyers die naar het buitenland gestuurd moeten worden. Ook zoekt deze persoon naar gadgets voor in de goody bags van de deelnemers.

Als het jou wat lijkt om ons te helpen met het opzetten van dit leuke project, stuur dan een mailtje met je gegevens naar XXX. Ik neem dan contact met je op.
Voor vragen of opmerkingen kun je me ook bereiken op hetzelfde e-mailadres.

Groetjes,

Ayla Kangur
2e jaar studente Kunstmatige Intelligentie