Steam en Steam Group

Photo of Nick

Nick 23-12-2009 21:33
Hey iedereen,

Tis alweer een tijdje terug dat ik gepost heb op het forum, wat voornamelijk komt doordat ik niets zinnigs te zeggen heb. Maar! Ik heb nu wel iets wat interessant kan zijn.

Zoals sommigen van jullie al weten, is Steam (http://store.steampowered.com/) een systeem waarmee spellen gekocht en gespeeld kunnen worden. Het systeem bevalt mij al een lange tijd en bovendien zorgt het ervoor dat ik de cd's niet meer kwijt raak. Ook heeft Steam meestal elke week twee erg interessante en goedkope aanbiedingen. Op het moment zijn er honderden spellen in de aanbieding (Steam christmas sale).

Wat mij leuk lijkt is voor de mensen onder ons die op steam zitten, met elkaar te verbinden. Zo kunnen we namelijk samen multiplayer spellen spelen zoals L4D of TF2. Daarom heb ik een group aangemaakt op Steam voor Cover. Als je mij even toevoegt tot je friends via mijn emailadres: dmdegens@gmail.com of mijn username: AethanFayt dan zorg ik voor de rest!

Hopelijk is er een beetje animo voor, het lijkt me leuk om hier wat mee te doen. smile.gif

Photo of

29-12-2009 17:28
Lijkt me tof, aangezien ik de orange box op steam heb en dus TF2 kan spelen smile.gif. Zodra ik de game weer heb geinstalleerd zal ik je toevoegen.

Photo of Anita

Anita 04-02-2010 23:10
jeej smile.gif ik zal je ook even toevoegen! *speelt niet echt shootergames.. maar toch tongue.gif*