Coversymposium

AC/DCee 17-12-2009 13:48
Op vrijdag 11 december vond het Coversymposium plaats. Wij vonden het symposium erg leuk, maar helaas was het niet erg druk bezocht. Door middel van deze poll willen wij uitzoeken hoe dat komt zodat het symposium volgend jaar beter wordt.

Groetjes de SympoCie

Coversymposium

Ik ben geweest, omdat ...
53.1%
53.1%
Ik ben niet geweest, omdat ...
46.9%
46.9%
Number of votes: 32

Photo of psiborg

psiborg 17-12-2009 15:11
... ik de poll niet begrijp wink.gif

Photo of Ben Wolf

Ben Wolf 17-12-2009 16:17
geweest...

omdat ik OrKI had, en quantum computing echt heel interresant islaugh.gif... De gratis lunch is ook erg aantrekkelijkwink.gif

Photo of Joël Kuiper

Joël Kuiper 17-12-2009 16:32
Het onderwerp sprak me niet zo aan. Ik had andere verplichtingen en 's ochtends was ik brak en moe van de avond ervoor. Mijn excuses!

Photo of Daniel

Daniel 17-12-2009 17:05
Ik ben geweest, omdat ik het deelnemersaantal omhoog wilde krikken en omdat Quantum Computing me wel interessant leek. Ondanks dat het derde praatje me niet interessant leek, ben ik toch gebleven (tijdens het praatje had ik spijt van deze keuze).

Photo of

17-12-2009 17:49
Ik ben niet geweest omdat ik het simpelweg te druk had met andere dingen.

Photo of

17-12-2009 17:56
ik ben een deel geweest omdat ik tijdens het andere deel een practicum had.

Photo of Lise

Lise 18-12-2009 00:22
Ik ben niet geweest.. omdat het onderwerp me wel heul erg speculatief leek (en ik ben niet zo'n vooruitkijker.. nouja, niet zo ver).

Photo of Chris

Chris 18-12-2009 00:30
Ik ben niet geweest omdat ik in London was/ben smile.gif
Maar even serieus, ik kan me herinneren dat ik de dag van te voren ineens een e-mail zag "morgen is het symposium". Tot dat punt aan toe had ik het helemaal gemist. Nu is de situatie anders als je in London bent en dus niet bij KI en niet de posters en verbale reclame meekrijgt, maar voor mijn gevoel is dit symposium minder intensief gepromoot (per mail - posters, etc weet ik niet) dan sommige voorgangers. Het kan zijn dat daardoor andere mensen die minder bij KI zijn het hebben gemist?
Het is nou eenmaal een dagvullende activiteit en als mensen het niet tijdig in de agenda zetten missen ze het.

Photo of Banana Me

Banana Me 18-12-2009 12:21
geweest en niet geweest, omdat...
Ik eerst belangrijk college had tot 13.00. Daarna ben ik er geweest tot ik weg moest wegens werk (tijdens de borrel).
Ik ging natuurlijk heen omdat ik het best interessant vind smile.gif

Photo of Anita

Anita 18-12-2009 12:36
Geweest, maar het eerste praatje kon ik niet vanwege college (waar ik overigens nog eerder bij weg ben gegaan om niet al te veel van het symposium te missen).

Hierbij was het jammer dat de praatjes dwars door de collegetijden liepen, dat je door 1 college 2 praatjes kon missen. Maar goed, de opzet is ook natuurlijk om de hele dag te komen. Verder twijfel ik of vrijdag een goede dag is om het symposium te houden, vanwege vaak andere verplichtingen van leden (naar huis/werken).

Verder ben ik natuurlijk zelf wel geweest omdat het sympociumthema en de praatjes mij leuk leken smile.gif (en dat waren ze ook!) Tnx SympoCie smile.gif

Photo of Died Piraat

Died Piraat 18-12-2009 20:35
Niet geweest, omdat ik niet kon.

Photo of Laurens

Laurens 20-12-2009 17:21
Niet geweest omdat mijn bed wel lekker lag en mijn wekker iets te zacht ging sad.gif wink.gif