Brainstorm mei 2009

Photo of Redge

Redge 30-05-2009 17:53
Hierbij een felicitatie aan de redaxie voor wat in mijn opzicht een van de beste Brainstorms was in lange tijd: interessante interviews in tegestelling tot de normale, saaie verhalen, Jaap's stukje was briljant en de fotoplay voor eens on-topic en leuk gevonden.

Zeker het alnge wachten waard. Hopelijk gaat nu alles met drukken en kosten goed zodat we binnenkort weer zo'n goeie editie op de mat zien vallen!

Romke

Brainstorm 30-05-2009 19:55
Nou Romke, bedankt voor deze vriendelijke woorden. En als het goed is, ligt de volgende Brainstorm aanstaande dinsdag weer bij iedereen op de mat! Hopelijk ben je daar net zo positief over, wat ons betreft is hij in ieder geval goed gelukt.

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 30-05-2009 20:44
Ik denk dat hij het over On-Topic heeft, die lag bij mij vandaag ook al in de bus.

Photo of Dirk Zittersteyn

Dirk Zittersteyn 30-05-2009 22:56
volgens mij ook, (het is trouwens off-topic tongue.gif). en @BrainStorm: het is me al eerder opgevallen dat 48-uur bij de TNT ook nog wel eens gewoon 24-uur is.. joy smile.gif

oh, en thanks romke smile.gif

Photo of Redge

Redge 31-05-2009 13:09
Wat zij dus zeiden: ging over off-topic.

Photo of Redge

Redge 31-05-2009 13:37
Overigens, luie donders: doe eens PDFjes online zetten...

Photo of Chris

Chris 31-05-2009 18:34
Nou Romke, nu ben ik wel nieuwsgierig naar die nieuwe Brainstorm.
Hoop dat de PDF versie snel online komt, anders moet ik wachten tot de volgende keer dat ik weer in NL ben (nog 1 maand)

Photo of Daniel

Daniel 04-06-2009 22:32
Inderdaad, wat Romke zegt:  zeer toffe brainstorm! Mooie fotoplay!
Mijn complimenten voor het toch nog fixen van het stukje van Mark Overmars*



*Nee, niet de voetballer wink.gif