Zorgverzekering

Photo of psiborg

psiborg 02-12-2008 14:17
Ik wil op zoek gaan naar evt. een andere zorgverzekering.
Heeft iemand goede/slechte ervaringen en evt. tips?

Photo of Henk Hamtermiet

Henk Hamtermiet 02-12-2008 17:52
Bij United Consumers krijg je een Wii bij je VGZ zorgverzekering tongue.gif Leuk voor in de SLACK smile.gif

edit: Oh, dan moet je wel de kleine lettertjes lezen:
U heeft ervoor gekozen om uw korting voor 2009 (¤ 111,60) om te zetten in een Wii Sports Pak
(t.w.v. ¤ 249,00). U dient ¤ 120,00 bij te betalen om uw Wii Sports Pak te ontvangen.

Photo of

04-12-2008 21:41



Beste student,



Zoals je weet moet iedereen in Nederland van 18 jaar en ouder zich verzekeren tegen ziektekosten, via de basisverzekering.

Daarnaast kun je je aanvullend  verzekeren, bijvoorbeeld voor de tandarts.



We attenderen je erop dat je als student van de RUG kunt deelnemen aan de collectieve verzekering die de universiteit heeft afgesloten bij Menzis.

Doordat de RUG speciale afspraken met Menzis heeft gemaakt, ontvang je 8% korting op de basisverzekering en 10% korting op de aanvullende verzekeringen.

Dat financiële voordeel kan per jaar aardig oplopen.

Goed om te weten dat Menzis iedereen accepteert, zonder medische vragen en keuringen.



Zo stap je over

·        Bereken je premie op www.menzis.nl/premieberekenen

·        Vraag je verzekering aan op www.menzis.nl/aanvragen

·        Of kijk voor meer informatie op www.menzis.nl/rug


Greep uit 't mailtje dat zojuist rondgestuurd werd, wellicht 't overwegen waard.

Photo of Sander

Sander 09-12-2008 13:31
https://www.zekur.nl/

Ik heb niet goedkoper kunnen vinden. En zit nog redelijk wat in, vooral als je de Extra neemt (aanvullende tandarts, doorlopende reisverzekering,...). De prijzen op de homepage zijn wel voor met een eigen risico van 655 euro, maar ook zonder die valt het mee: 96 euro met alles erop en eraan, tegen 128 bij Menzis voor vergelijkbaar pakket (volgens Zekur zelf dan, dus zou zelf ook nog ff kijken).

Als je die doet, laat het even weten, dan zoek ik mijn Zekur nummer op en kunnen we beiden misschien nog 12,50 krijgen wink.gif