Stagaires gezocht

Board 04-06-2008 14:54
Mensen gezochten voor een traineeship in India, voor een periode van 4-6 maanden.



Heb jij zin om tijdens je studie of na je studie een keer een tijdje naar het buitenland te gaan? Een compleet ander land en andere cultuur te ontdekken? Dit is je kans!

Ik werk op dit moment bij Helios Solutions, een internationaal Software Development, Website- en Multimedia Design bedrijf, gevestigd in India. Tevens doen we aan IT staffing in Nederland. Helios Solutions is al tweeënhalf jaar actief op de Nederlandse markt. In deze periode zijn we verschillend kort- en langdurige aangegaan met Nederlandse IT bedrijven.

Waar zijn we naar op zoek? In totaal zoeken we 6 Nederlandse studenten of mensen die net zijn afgestudeerd die graag een traineeship willen doen voor een periode van 4 tot 6 maanden (of langer als je wilt) in de stad Vadodara in India. De werkzaamheden zijn het coördineren van projecten met Nederlandse klanten, communicatie tussen Nederland en India (cultuurverschillen helpen oplossen), en nieuwe Nederlandse klanten benaderen. Tevens zijn we ook op zoek naar mensen met een technische achtergrond die ook kunnen helpen bij programmeren of die hun technische kennis kunnen gebruiken bij het coördineren van de projecten, aangezien technische mensen weten waar ze over praten.

Ik werk hier nu zelf sinds maart en ga in augustus hier weg. Het werk is erg afwisselend en bevalt me prima. Daarnaast kan ik vanuit hier veel van India zien. Bijna elk weekend gaan we een weekendje weg om dingen te bezoeken samen met de andere trainees die hier zitten. We zoeken nieuwe mensen per die begin juli kunnen beginnen. Heb je interesse of vragen stuur dan een email naar stephan@heliossolutions.in of bel +919725702214.

Groeten,
Stephan Harmsen