Inspiratie

Photo of Stefan

Stefan 05-05-2007 06:39
Inspiratie. Dat is wat je nodig hebt om tentamens  te maken, essays te schrijven en weblogs vol te krijgen. Dit is iets wat ik kennelijk de laatste tijd niet gehad heb. Of wel. Als excuus kan ik tijd gebruiken. Geen tijd om een weblog te schrijven. Dat zou flauw zijn, want tijd had ik wel. Tijd om naar Storm te gaan om onze pedelstaf terug te claimen. Samen met Jurjen, gewapend met een Groningse worst en een stropdas. Vervolgens weer met de trein naar Groningen met de brievenbus van Storm en de pedelstaf.
Ook tijd om naar koninginnenach te gaan, te vergaderen, een commissieetentje te houden en nog veel meer te doen. De tentamens, daar was ook tijd voor. En inspiratie. Zoals we allemaal weten is dat wat we nodig hebben bij een tentamens als KI2 of Fysische Methoden. Belangrijker is nog dat er tijd was voor de Hoornseplas. Niet dat ik bruin ben geworden, daarvoor was er te weinig tijd. Of zon.
Ik denk dat het de tijd dus niet was, maar inspiratie.

Voor het schrijven van een weblog is toch inspiratie nodig. Misschien dat er weer een weblog komt als een van ons weer inspiratie krijgt.

Photo of Jurjen

Jurjen 12-05-2007 08:58
Er is ook geen inspiratie voor reacties geloof ik...