Eindelijk verzonden..

Photo of

16-03-2007 12:32
Vol goede moed begon ik naast mijn bestuur met het volgen van vier vakken, waarvan twee met wekelijkse programmeeropdracht. Al bij de tweede opdracht van natuurlijke taalverwerking haalde ik de deadline niet, wat ik maar als teken heb gezien dat ik beter met dit vak kon stoppen. Dus nu heb ik weer iets meer vrije tijd!

Daar heb ik woensdag direct gebruik van gemaakt door voor het eerst in weken weer eens te gaan sporten. Nou.. dat heb ik geweten! Ik heb echt overal spierpijn! Mede daarom heb ik besloten dat ik vanaf nu weer ga proberen minstens een keer per week te sporten. Het grootste probleem zal worden om hier tijd voor te vinden, aangezien we (uiteraard) nog steeds veel te doen hebben als bestuur.

Waar ik de afgelopen weken onder andere mee bezig ben geweest is het proberen te verzenden van de Brainstorm. Deze kon namelijk niet direct verzonden worden, omdat wij op een credit hold stonden, aldus de medewerker van het postkantoor. Dus ik belde TNT om te vragen wat dit betekende en hoe we hier weer vanaf konden komen. De medewerker van TNT vertelde mij dat we een rekening veel te laat betaald hadden en waarschijnlijk daarom op credit hold stonden. Hij legde uit dat een credit hold inhoudt dat je contract gedeactiveerd is en dat dit opnieuw geactiveerd moet worden. Dit heractiveren zou ongeveer twee weken duren. Om dit contract weer geactiveerd te krijgen heb ik vervolgens nog vijf keer naar de TNT moeten bellen, maar zoals jullie in de brievenbus konden zien, hebben we deze week eindelijk weer kunnen verzenden! Veel leesplezier!

Photo of Redge

Redge 16-03-2007 16:17
Dank jullie wel. We dachten al even dat we in de komende editie moesten schrijven dat de vorige binnenkort bezorgd zou worden wink.gif