Drukdrukdruk

Photo of Jurjen

Jurjen 28-02-2007 12:47
We zijn nog geen drie weken bezig, maar ik heb het gevoel dat we al veel langer bezig zijn. De afgelopen weken zijn we vooral bezig geweest met de standaard dingetjes, zoals het regelen van de inschrijving bij de Kamer van Koophandel, het versturen van de constitutiekaartjes en het organiseren van de constitutieborrel. Allemaal van die kleine dingetjes die stiekum toch nog best wat tijd gaan kosten. Verder zijn we druk geweest met het ons eigen maken van de vereniging en alle commissies. Vooral voor mij was het in het begin even wennen, omdat ik nooit eerder echt actief ben geweest bij CoVer en veel dingen dus nieuw voor mij zijn.

Naast het vele regelel, overleggen en vergaderen hebben we natuurlijk ook leuke(re) dingen gedaan! Zo was er gisteravond de constitutie borrel. Helaas waren er niet zo veel verenigingen als we gehoopt hadden, maar het was erg gezellig met alle oud-bestuurders en actieve mensen van CoVer. Na afloop van de borrel zijn Stefan en ik nog naar het feest van Stuff gegaan, want die bleken de constitutieborrel op hetzelfde moment als ons te hebben. Daar hebben we nog tot in de kleine uurtjes met allerlei filosofen staan dansen en vanochtend zijn we weer fris en fruitig aan de slag gegaan voor CoVer. Vanmiddag hebben we weer een overleg met FMF, vanavond een borrel bij FMF, morgen het gala, vrijdag weer een bestuursvergadering, dus dat worden weer een paar zware dagen..

Photo of

28-02-2007 13:44
"Als je het echt druk had zou je het geen drie keer zeggen"

-Theo Maassen

Photo of Jurjen

Jurjen 28-02-2007 14:10
lol @ Stefan (of eigenlijk Theo Maassen)

Photo of Professor Chaos

Professor Chaos 01-03-2007 08:38
Eindhoven de gekste!!!