zwart gat

Photo of

16-02-2007 12:01
Wie heeft dat nou ook wel eens?
Heb je net een hele drukke studie periode achter de rug, waarin je eigenlijk vrijwel geen tijd over houdt om leuke dingen te doen, ben je daar klaar mee... weet je eigenlijk niet goed wat je moet gaan doen.

Ik verveelde me gisteren eigenlijk gewoon een beetje (ok, ik heb ook nog wel wat studiedingen te doen, maar de druk was veel minder dan de afgelopen 2 maanden).

Volgens mij ben ik in een soort zwart gat terecht gekomen, ik weet niet meer wat ik met mijn tijd moet doen tongue.gif.

Photo of

16-02-2007 12:02
moet daar nog even aan toe voegen: toen ik het zo druk had wist ik meeeer dan genoeg dingen die ik wilde doen, maar waar ik geen tijd voor had wink.gif.

Photo of Redge

Redge 16-02-2007 12:23
Ik ken dat zeker. Had dat een paar dagen terug, maar heb intussen weer genoeg te doen. Wordt actief bij CoVer is mijn advies wink.gif

Photo of Mart

Mart 16-02-2007 18:57
Yep, ken het ook... heb het op het moment niet smile.gif

Photo of Roeland

Roeland 16-02-2007 18:58
ik zit niet echt in een zwart gat, ik zit een beetje tussen 2 dingen in. Van bestuur naar actief met mn studie. Het overschakelen wil nog niet echt.

Verder heb ik geleerd om alle dingen die ik verzin om te doen, maar geen tijd voor heb op te schrijven, dus als ik dan niet zo veel te doen heb kijk ik daar naar.

Photo of

16-02-2007 20:51
Dat overschakelen kent als een heel bekend verhaal!

Het zwarte gat ook, al die tentamens de afgelopen periode sick.gif

Photo of

21-02-2007 10:25



Ik ken dat zeker. Had dat een paar dagen terug, maar heb intussen weer genoeg te doen. Wordt actief bij CoVer is mijn advies

Mwoah... na al ongeveer 2 jaar van mijn studie kwijt geraakt te hebben aan CoVer, laat ik dat even voor wat het is (wat overigens niet wil zeggen dat ik het anderen niet zal aanraden, want gaaf was het wel).